HELP!

  • sijlvia

    we hadden tegelijk tijd gepost…ik zag je bericht al staan…sorry .

  • Martine

    oke,geen probleem.

  • Erik

    Je hebt geen enkele update van windows en dat heeft een reden, je hebt of je zaakjes al jaren verwaarloosd of je hebt geen legitieme versie van windows :+

    Hoe het ook zei, het is je eigen schuld en het zal een hoop tijd en moeite kosten om alles weer op orde te krijgen, jij draait om de hete stront heen door geen antwoord op de terechte vragen te geven, je denkt het zelf ff op te lossen door HitmanPro, ik zie dat hier nergens in de adviezen staan, kan je mischien beter op het officiele hitmanpro forum je vragen stellen :+

    http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?s=ec1f3f3c0fad5135b35e62959d848398&f=51

  • sijlvia

    oef dat klinkt boos…ze heeft nu toch geantwoord???

    geen illegale xp zegt ze toch??

  • Martine

    Jeetje zeg,we zijn niet allemaal computerexperts hoor Erik. En ja misschien is het wel mijn eigen schuld maar ik wist dat gewoon niet. De laatste tijd ben ik pas een beetje met internetten bezig en nu kom ik die problemen tegen. Het enige wat ik in het verleden af en toe deed was mijn hotmail account bekijken of ik er post in had.Ik heb hitman laten scannen omdat daar ook spybot etc. inzit,dacht dat ,dat hetzelfde was.

    Ik weet gewoon niet hoe het nu verder moet daarom vraag ik hier advies.

    Groetjes Martine.

  • sijlvia

    probeer zo goed mogelijk de stappen onder de rode link te volgen.

  • Martine

    Oke,ik ga het nog eens proberen.

    Bedankt alvast.

  • sijlvia

    ok succes dan maar.

  • pablo

    verwijder eerst hitmanprul maar eens ;)

    de NOD32 in hitman maakt waarschijnlijk ruzie met jouw mcafee :)

    paul :)

  • Erik

    Ik tiep met twee vingers en mijn antwoord staat op de goede plaats in het draadje, weet ik veel wat jullie in de tussentijd bekonkelen :-) Jullie kunnen sneller posten dan ik kan tiepen