Geen windows updates meer naar installeren AVG Free ???

  • ilse

    Hallo hier ben ik weer :)

    Weer heb ik hulp nodig van deskundigen op dit gebied !! Sinds wij AVG Free hebben gedownload en geinstalleerd, krijgen wij (ben ik net pas achter hoor !!!) geen updates meer van windows firewall, wie weet RAAD ??? Snap er nix van, of ligt het aan AVG, want op Messenger 7.5 kan ik nu ook geen wijziging aanbrengen in de bestandsoverdracht, de vorige naam van de virusscanner komt steeds weer terug dat houdt dus in geen bestandsoverdracht, dus maar ffies tijdelijk uitgezet !!! Wie kan mij helpen ??? Alvast hartelijk dank !!! Grtjs Ilse

  • Piet

    welke scanner gebruiktje je hier voor??

    >de vorige naam van de virusscanner<

  • ilse

    norton antivirus 2004

  • Piet

    Is norton ook verwijderd met de verwijder tool die op de site van Norton staat?

    Zo nee dan staan er nog resten in het register.

    Dit zou problems met je nieuwe scanner kunnen veroorzaken

  • Piet

    http://search.symantec.com/custom/nl/query.html?lk=1&rf=0&la=nl&qt=verwijderen+2004&x=0&y=0&qp=language%3Anl

  • ilse

    :?:?:? welke hiervan moet ik dan hebben, en alvast bedankt voor je hulp ;) het lukt niet zo als het er staat, maar moet dan handmatig :? heb jij nog een beter voorstel ??? Grtjs Ilse

  • jahewi

    Hoi Ilse,

    Heb je de eerste optie uit de lijst op Piet's linkje geprobeerd :?

    … of een andere?

    Waarom (of wat) lukt er niet?

    Plaats eens even een HijackThis-log.

    Daarin kunnen nl ook resten van Norton naar voren komen ;)

    Jan :)

  • ilse

    Harstikke bedankt hoor Jan voor je reactie, maar dat ken ik helemaal niet :? Ik denk dat ik maar iemand moet laten komen kijken op de PC, met dit soort dingen ben ik niet zo thuis :( maar harstikke bedankt hoor Jan en ook Piet !!! grtjs Ilse :)

  • huib

    Hoi Ilse,

    Het is iedereen die hier komt nog gelukt dus zal het jou ook wel lukken toch:?

    Gewoon punt 8 en 9 doen uit de rode link hier bovenaan deze pagina “lees dit eerst”

    8. Download de nieuwste versie (1.99.1) van HijackThis en sla het op in een eigen map. Open het bestand en haal onderaan het vinkje weg wat bij de regel ‘don’t show this frame again when I start HijackThis' staat. Klik vervolgens op de knop ‘do a systemscan and save a logfile’. Sla het logbestand op en kopieer de volledige inhoud. Klik hiervoor in het logbestand op Bewerken –> Alles Selecteren –> Bewerken –> Kopiëren. Doe verder nog niets met Hijack This !

    9. Maak nu op het prikbord een nieuw topic aan door te klikken op “bericht plaatsen”.

    probeer het maar;)

    Succes,

    Huib:)

  • jahewi

    ilse schreef:

    >

    > Harstikke bedankt hoor Jan voor je reactie, maar dat ken ik

    > helemaal niet :?

    > Ik denk dat ik maar iemand moet laten komen

    > kijken op de PC, met dit soort dingen ben ik niet zo thuis :(

    De meeste mensen die hier om hulp vragen, zijn niet thuis in dat soort dingen, net als jij … dat wil niet zeggen dat ze het niet kunnen … net zoals jij :D

    Je bent er natuurlijk helemaal vrij in, om iemand naar je PCtje te laten kijken, maar nodig is het volgens mij niet.

    We zijn hier best goed in het online helpen met dat soort dingen … ;)

    > maar harstikke bedankt hoor Jan en ook Piet !!! grtjs Ilse :)

    Heel graag gedaan, Ilse :)

    Jan :)