Norton verwijderen.

• I

Onlangs heb ik geprobeerd Norton Antivirus 2005 te installeren, dit mislukte omdat er nog bestanden van Norton op mijn pc stonden. Deze bestanden kon ik niet via windows verwijderen. Via de webside van Symantec werd ik geïnformeerd over Symnrt, een verwijder-tool. Echter als ik deze tool wil gebruiken krijg ik de melding dat de huidige versie van Symnrt is verlopen. Schijnbaar is er ook nog geen recentere versie beschikbaar.

Hoe kan ik nu succesvol, zonder Symnrt, Norton Antivirus geheel verwijderen? Ik beschik over windows xp.

• jahewi

Hoi I

Misschien lukt het wel mbv deze instrukties van Norton zelf :D

http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER/tsgeninfointl.nsf/172d11361b05da508525695b005ca287/cc190774794544fa80256fbe003b3866?OpenDocument

suk6, Jan :)

• Gesp

Mocht ook dat niet lukken: ik heb een paar maanden geleden Norton 2004 verwijderd door (gewoon, met de Verkenner) alle mappen en bestanden met Sym erin handmatig te wissen.

• pablo

dat werkt alleen als je register al opgeschoond is ( bijvoorbeeld door het volledig deinstalleren via configuratiescherm-software ),anders krijg je een hoop ellende ;)

paul :)

• huib

>>>dat werkt alleen als je register al opgeschoond is ( bijvoorbeeld door het volledig deinstalleren via configuratiescherm-software ),anders krijg je een hoop ellende<<<

Mee eens:)

Dus eerst:

onder SOFTWARE (ook de live update en live registatie en e.v.t. WMI), dan onder PROGRAM FILES, daar zal ook nog wat staan, dan onder START > ALLE PROGRAMMA'S en als laatste ga je naar: START > ZOEKEN en daar nog zoeken naar norton/symantec.

Alles wat ie daar nog vind, ook verwijderen;)

Compie opnieuw opstarten e.v.t. CCleaner eroverheen en klaar;)

Succes,

Huib:)

• I

Hartstikke bedankt allemaal, na enig zoekwerk door mijn pc heb ik alles van Norton eraf gekregen.

• lucas

Namens allen graag gedaan :)

Fijn dat je dit even terugkoppeld ;)

Lucas