andere oplossing gezocht !!!

• ilse

Hallo hier ben ik weer !!! Ipv het klooie met de Windows Firewall, heb ik deze maar uitgeschakeld en Sygate Personal Firewall geinstalleerd, reeds eerder aanbevolen door medeprikkers, hij werkt goed !!! Hoop dat hij geen “ruzie” gaat maken met de AVG scanner :D, mocht iemand nog een tip of toevoeging hebben hou ik mij aanbevolen en allemaal nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet !!! ;) Ik hoop dat hij (nou beide dan) het voorlopig goed blijven doen ;) (ffies afkloppen :D) Grtjs Ilse

• hatolex

Een goede combinatie, een virusscanner en een firewall zitten elkaar over het algemeen niet in de weg.

Doe ook af en toe een online virusscan, voor de second opinion.

En vergeet ook niet om regelmatig Ad-Aware en S&D te draaien, als je bovenstaande regelmatig doet ben je zo safe als de bank van Engeland.

hatolex

• ilse

Hoe vindt ik dan die online virusscanner en Ad aware en S&D :?:? wat is dat (erg hè das allemaal nieuw voor mij) :o

• Piet

Lees dit eens een keer door http://www.jawwi.nl/tips/beveiligen.html

• ilse

Heb het goed gelezen en precies gevolgd en gedownload en geinstalleerd en ingesteld wat er stond !!! Heb ik het nu goed gedaan :? Hoe gaat het met het updaten van die programma's :? Bedankt hoor voor de hele goede informatie !!! ;) Ilse

ps. ik heb 1 virusscanner dus : AVG en 1 firewall dus : sygate personal firewall en de andere zg pestscanners e.d. gedownload etc. zoals vermeld !!! (ik hoop dat het goed is :o) !!!!!!!!!!!!

• Piet

Wat ik zelf doe is bij het gebruik van deze progjes eerst even kijken of er up-ates zijn .

Daarn agebruik ik ze pas

• ilse

Dank je Piet ik zal met regelmaat kijken okey !!! ;) Hartelijk dank voor je goede tips !!! Grtjs en fijn weekend van Ilse