jaja bloodhound... is deze wel echt??

• huib

Hallo allemaal,

Ik krijg sinds het openen (vanmorgen) van onderstaande topics continu melding van norton over Bloodhound exploit 6:(

Ook na opnieuw opgestart te hebben komt de melding direct weer terug:(

Als ik de betreffende map scan geeft norton inderdaad een virusmelding weer en kan niet worden gerepareerd:(

Ik heb de betreffende file in quarantaine laten zetten en de melding is nu over:)

Re: MHTMLRedir.Exploit nieuw

Erik 29-10-2005 10:02

en

Internet valt steeds uit.. nieuw

Bertold 28-10-2005 18:19

is dit nu een echte of …….:?:?:?

Ik kan in mijn logfile er niks van terug vinden.

Groetjes Huib:)

• Charles

Lees onderstaande topics maar.

Groeten, Charles

• huib

Hoi Charles,

Ik ben bekend met dit forum en met bloodhound maar nu wil ik toch ff graag een reactie van een expert;)

Maar toch bedankt:)

Huib:)

• Avondsmurf

Doe eens een online scan Huib,…………. ik denk dat Norton weer eensoveraktief is…….. mijn scanner AVG reageert namelijk niet………… Smurfie :)

• Erik

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=123&i=152922&t=152913

• huib

Mee eens;)

maar na een nieuwe opstart zou die melding toch normaal niet weer moeten komen:? en net juist na het openen van die 2 topics begon het:(

Ook als door norton zo nerveus werd gereageerd in eerdere bloodhound topics heb ik wel eens de betreffende map gescand maar dan vond ie niks en nu wel:(

Vandaar de vraag om een reactie;)

• Avondsmurf

Geen idee Huip dit is meer voor Erik en Auk…………… Smurfie :)

• Erik

Hoi huib,

Als je opnieuw opstart blijft deze regel waar je virusscanner op reageerd toch gewoon op de pagina staan :+ Die pagina's of regels verdwijnen toch niet als je opnieuw opstart :D Het is gewoon een stukje text wat wordt herkent.

Eicar is ook geen virus maar een stukje text om te kijken of je virusscanner het doet: http://www.eicar.org/anti_virus_test_file.htm

• wollie

Hallo Huib,

Ik snap niet exact wat je bedoelt met nadat ik opnieuw ben opgestart. Maar als je bedoelt dat je vervolgens weer naar dezelfde topic gaat. Dan ja zie de antwoorden van Eric.

Als je bedoel dat je los van de topics van dit prikbord ook je virusscanner nog aanslaat. Ga dan eens naar de mappen waar je je tijdelijke internetbestanden opslaat en leeg deze eens..;)

Groeten Wollie :)

• huib

Erik bedankt;)

Alhoewel ik het toch nog wel vreemd blijf vinden.

In eerdere topics met dit soort textfiles reageerde norton niet meer na die tijd en nu na het draaien van de bekende progjes incl. CCleaner en reg cleaner en en opnieuw opstarten bleef de melding weer komen:(

ik ben inmiddels een online panda scan aan het doen, dat zal nog wel ff duren:( norton doet er ook al 1uur en 45 minuten over dus laat straks ff weten hoe of wat:)

Bedankt,