help!!!!! ik weet hier geen raad mee

• jaiden

kan iemand mei helpen als ik mijn pc aan heb staan en al aan gemeld ben op msn

komt er iederkeer een venstertje dat ik mij wachtwoord moet in voeren en het lijkt

wel of het orgieneel is maar ik weet van niets

of is dat zo een progama dat iemand mijn wachtwoord wil weten of zo

en zo ja hoe kom ik daar van af

ik heb hitmen pro er over gegooid en norton maar niets helpt

• hatolex

Kik eens hierboven en volg de stappen uit de rode link, plaats je logje in dit topic en de specs zullen je helpen.

hatolex

• jaiden

wat daat staat te doen is het zelfde als hitmenpro2

maar daar kan hij ook niets vinden

• jaiden

hij zecht van dat hij

Bezig verbinding te maken met storage.msn.com

en dan moet je de wacht woord invoeren onder de emailadres

het is een kleine venstertje die spontaan komt en ook als je al aangemeld bend bij msn

• sijlvia

doe nu eens gewoon wat er gevraagd wordt…en vertrouw wat minder op hitmanprul.

• Avondsmurf

Doe nu eens wat Hatolex zegt en lees die stappen eens door……… er is meer dan Hitman pro………. wat denk je van stap 8 etc ????? Zo kunnen we tot in de eeuwigheid door mekkeren………. Smurfie :)

• jaiden

jaaaaaa a dat weet ik maar ik ben niet zo snuger ik doe dat al maar het deurt zo lang en ik snap nie alles

• jaiden

en mijn vrouw is vandaag uitgeteld van haar zwangerschap dus vandaar

• killerbee

Een fix baby dus (:

• lucas

>

> en mijn vrouw is vandaag uitgeteld van haar zwangerschap dus

> vandaar

Spannend hoor uitgeteld zijn wil nog niet zeggen dat de baby er binnen een uur is daar zijn dacht ik andere signalen voor. Althans dat was in mijn tijd zo toen ik vader werd. Dat is al een mooi poosje geleden en er is natuurlijk een hoop veranderd. Ik ga er nog steeds vanuit dat de “natuur” op dit punt nog steeds niet veranderd is :D

Als je Hitmanpro en de virusscan in de veilige modus hebt uitgevoerd en de essententiele windows gedownload zijn dan kun je het Hijack logje in dit topic plaatsen. Zo niet dan zou ik toch maar voorgaande adviezen opvolgen ;)

Btw je bent niet de eerste die het moeilijk vindt tot op heden is het altijd nog gelukt en vragen staat vrij als je iets niet begrijpt. We hebben je logje nodig om te analyseren of het probleem die jij steld ook veroorzaakt wordt door malware of een virus.

Met de omschrijving die jij geeft wordt het anders zo'n raad spelletje, waar jij en wij eigenlijk niets mee op schieten :)

Lucas