virus

• Hans Rutting

op 15 november heb ik een nieuwe computer aangeschaft ( Fujitsu Siemens). Ondanks het installeren van een virusscanner ( Panda titanium) is er waarschijnlijk voor installatie een virus ingeslopen daar mijn computer na uitschakelen weer automatisch opstart. De enigste manier om deze uit te zetten is de stekker eruit trekken. Scannen met Panda geeft aan dat er 4 virussen gevonden zijn en deze zijn gedesinfecteerd, maar het probleem blijft. ( zijn er ook programma,s die virussen opsporen en verwijderen} De enige optie die ik kan bedenken is formateren. Is dit juist, daar ik een volslagen leek ben op dit gebied.

Mischien kan iemand mij helpen. Bedankt alvast.

• lucas

Hoi Hans,

Volg de procedure van dit prikbord, klik op de rode letters bovenin je scherm (LEES DIT EERST).

http://www.virushelp.nl/partners/hijackthis/hijackthislog.htm

Voer alle stappen uit en plaats in dit topic een Hijack logje.

Het plaatsen van een bericht doe je door het door jouw geplaatste bericht te openen en naar beneden te scrollen op het scherm “reageer op dit bericht” plaats je het nieuwe bericht. Vervolgens klik je op de knop “Plaatsen” rechtsonder in het scherm. Het is dus niet nodig steeds een nieuw topic aan te maken dit wordt hier als hinderlijk ervaren ;)

Lucas :)

• lucas

Hans Rutting schreef:

>

> Mischien kan iemand mij helpen. Bedankt alvast.

En hoe is het met je probleem Hans :?

Lukt het een beetje…….??

Lucas

• Hans Rutting

Probleem opgelost, werd veroorzaakt door foute instelling bios volgens Fujitsu.

Vreemd bij een nieuwe computer.Is reeds nieuwe geleverd door Media Markt te Utrecht. Werkt probleemloos.

Bedankt voor de reactie en support.

J.Rutting

• lucas

Graag gedaan ;)

Lucas :)