CID spam reclame

• 1311811

Hey Lucas, bedankt voor de verschillende methodes om van die Spam-reclame af te komen. Ik heb ook een paar dagen last gehad van “CiD”. Zelfs als ik van het internet af was, had ik telkens bij de processen nog 2 keer, iexplorer.exe staan. Verwijderen had geen zin, want ze kwamen wel terug, waardoor het CPU-gebruik in één keer flink omhoog ging :(

Nu heb ik alleen Dr.Web CureIt gedownload en sindsdien heb ik hier geen last meer van. Deze processen worden gezien als virussen (zo werd het aangegeven), maar ik vind het gek dat mijn zéér complete Hitman Pro-versie dit niet heeft kunnen detecteren en kunnen behandelen.

In ieder geval:

Bedankt!!!

Groet, Mark

• Marina

gewoon naar configuratiescherm gaan en mesenger live plus + sponsor verwijderen, pc opnieuw opstarten en je ben er vanaf

• W.Voskamp

S.v.p.

geen reclame steed op mijn computer

Hartelijkdank bij voorbaad

W.Voskampsherry schreef:

>

> hallo

> wie kan mij helpen met dit probleem.

> als ik internet gebruik krijg ik alleen maar

> CId reclame

> hoe kan ik dit verhelpen?

> en wie kan mij helpen.

• Cat

Ga naar start

Configuratiescherm

Software

Kijk of er een programma met Cid-helper tussenstaat.

Verwijderen

Klaar….. :-)

• an verstraete

ik heb elke stap uit uw uitlegd goed gevolgd. Ik had dat al eens eerder met succes gedaan, maar deze keer ging het fout toen ik op de link combofix klikte. Nu staat er een onbruikbaar icoon op mijn bureublad dat er niet meer af wil, want het is in gebruik, het bestand bevat 0kb, en doet niks, maar wil dus wel niet weg en ik kan via de link download alternatief, ook de goeie versie niet downoaden want die werkt niet als combofix (2), de naam kan ik neit wijzigen want ik kan het andere bestand niet veranderen van naam. Wat moet ik nu doen?

• Teaser

Opstarten in veilige modus en de oude combo verwijderen

• girlpower1980

Ook ik heb nu last van die CID reclame's heb alle berichten door gelezen.

Maar geld het ook voor vista.

Wie kan mij helpen.

• Jos H

Maak een eigen topic aan en plaats daarin je logjes.(stappen uitvoeren zie eerste regel)

Is veel overzichtelijker.

• Huib

Leef jij ook nog:?:?:D

Huib:)

• TUGCE

kheb bij msn plus die reclame verwijderd maar ht bijft komen:S