antvangen berichten via msn scannen

• asteri

Hallo allemaal,

Ik heb nu een nieuwe pc, maar niet al mijn stellingen staan zoals ik ze vroeger had.Ik heb 2 vragen wat betreft de AVG virusscanner

1.

Ook nu, net zoals op mijn oude pc-tje staat avg als virusscan. Het verschil is dta iedere keer als ik nu mijn pc open , de scan start en dus dagelijks scant, vroeger deed ik dat handmatig iedre week, is dat niet genoeg 1 x per week???

Hoe kan ik dit dagelijkse scannen uitzetten???

2. Als ik met msn een bestandje krijg over gestuurd, kreeg ik op de oud epc altijd een melding dat avg het automatisch had gescand als het binnen was.

Ik heb hekeken op MSN bij bestandsoverdracht, er staat aangevinkt dat bestanden moeten worden gescand met Program Files Grisfot AVG7/ avgemc.exe.

is dit je juisteinstelling??

Ik heb namelijk gezien in de avg map dat er verschillende keuzes zijn en ik weet niet of de instelling die ikhebgekozen de goede is, omdat ik geen melding meer krijg ben ik gaan twijfelen

dank je wel voor meedenken

• Ben

Lees dit maar even na,

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=571&i=469359&t=469359,

Ben

• asteri

Fijn dat je reageerde, dat is dan 1 antwoord, is 1 x per week genoeg om te scannen????

Heb je misschien ook een antwoord op vraag 2??? Dat baart me eigenlijk mere zorgen,

• Ben

antwoord 2,

http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=688767/sc=f1a5c1

Ben

• asteri

hey dank je wel!!! ik had dus mijn instelling verkeerd staan. Toppie dat je me geholpen hebt.

Fijn weekend.

• Ben

Graag gedaan,

En naar mijn mening is 1 keer per week scannen genoeg,

Groetjes Ben

• pauwels

avast voor me msn zit met ne virus en krijg hem niet af of weg dank je

• Huib

pauwels Schreef:

——————————————————-

> avast voor me msn zit met ne virus en krijg hem

> niet af of weg dank je

Hoi,

Nu nog even in leesbaar nederlands graag.

Groetjes Huib:)

• Piet

@pauwels

Start even een eigen topic

• Luca

En vergeet dan niet om de stappen uit het bovenste bericht uit te voeren en de gevraagde twee logjes te plaatsen…