AVG 8.0 foutmelding

• Eric

Hallo,

Sinds gisteren update mijn antivirus AVG 8.0 niet meer. Tijdens het updaten krijg ik de melding dat een “.bin file is missing”.

Ik heb verder niets met de computer gedaan, niets weggegooit ofzo.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Heb AVG al opnieuw geïnstalleerd, maar hetzelfde probleem.

Groet,

Eric

• Sip

Ik heb exact hetzelfde maar bij mij is de melding A.bin file is missing. Ook hier opnieuw instaleren en updaten maar de foutmelding blijft.

• Sip

Even zoeken op de foutmelding en het blijkt dat er honderden dezelfde gevallen zijn. Ligt dus aan AGV en zal waarschijnlijk snel worden opgelost. Tot zolang de internetmogelijkheden maar zoveel mogelijk uitschakelen

• Jen

op een andere site gevonden doe het volgende en het probleem is opgelost:

2 updates zelf ophalen. Zie tekst:

1) go to http://www.grisoft.com

2) make a directory on your desktop called AVG

3) download AVI: 270.6.4

4) download IAVI: / 1616

5) move the downloaded files to the directory you made called AVG

6) launch AVG

7) select tools -> update from directory

8) select the directory called AVG where you put the downloads

• Sip

ja het werkt

• Ron

jen,

ik heb het geprobeerd - 'k ben niet zo handig en het lijkt dat er niets veranderd is. steeds wanneer ik een update wil binnenhalen via de normale acties blijft de melding komen: “A .bin file is missing”

zal het aan AVI liggen en kan ik verwachten dat dit snel in orde maken of is het toch wel noodzakelijk dat ik me meer verdiep in jouw oplossing?

• Agnes

Ik heb het ongeveer gedaan zoals Jen schreef.

Vertaald naar het Nederlands:

Zoek op, waar je AVG 8 staat op je harde schijf.

Dat zou moeten zijn

C

Program Files

Zorg, dat de gedownloade bestanden in de map van AVG8 terecht komen,sla ze daar dus op.

Ga naar de site

http://www.grisoft.com

Download AVI 270.6.4

en

IAVI : 1616

Je krijgt dan een nieuw schermpje

even naar beneden scrollen en bovenstaande files downloaden.

Als dat gelukt is,ga je naar je icoontje van AVG, rechtsonder op je bureaublad.

Rechtsklik erop

Open AVG User interface

Als je dan op Update Now klikt, dan update AVG gewoon.

En is het vreemde gedoe rechtsonder ook weer weg.

Succes.

Gr.

Agnes

• 112 Fotograaf

Hartelijk dank voor de oplossing. Bij mij heeft het ook gewerkt. Hopelijk krijgen we dit nu niet bij elke update van AVG.

Grt

• Danjel

Ik heb het ook gehad vanmorgen, ik heb de pc opnieuw opgestart en ik krijg de medling niet meer.

• Eric

Hallo,

Bedankt voor alle reacties en de vertaling. Heb de stappen gevolgd en het werkt weer prima.

Dit is dus het mooie van een prikbord.

Groet,

Eric