Lastig virus

• Tas

Hallo,

Ik heb dus een hardnekkig zeer vervelend lastig iets op mij pc.

Ben er al heel wat uurtjes mee bezig om te verwijderen maar lukt niet.

Ik was dus eerst hee mijn start menu kwijt al mijn pictogrammen weg behalve de prullenbak via die weg heb ik mijn nod 32 laten draaien met heel veel moeite n die zijn weer terug nu

De stappen die ik eerst moet doen voordat ik een bericht plaats lukken niet kan wel online maar krijg allemaal lege pagina's soms lukt iets door het volledige adres in te tikken dus kan heel erg weinig bergen popups en dat ik een ius heb …ben ook wel verbaasd dat dit wel lukt al tikt het moeilijk.

Wat ik elke keer krijg isdus micro av een virus programma dat ik moet kopen en dan is het zogezegd weg.

Ik heb ineen ander topic het programma smitfraud gdownload omdat dat hetzelfde leek als wat ik nu heb maar krijg het programma niet open en er staat dat er een file ontbreekt .

Wie weet raad want sta op het moment om de hele zooi te formateren en opnieuw te beginnen.

Groetjes Tas

• Argus

Ik heb voor je MBAM even ge-upload http://rs572l3.rapidshare.com/cgi-bin/upload.cgi?rsuploadid=364865913615034491

Downloaden naar je Bureaublad en uitvoeren als het meeste weg is Updaten en nog een keer scannen

• Argus

http://rapidshare.com/files/160047138/mbam-setup.exe.html

• Tas

Zo he'he' ben gelukkig de ergste rommel gelijk kwijt 112 bestanden verwijderd.

Wat is het beste om nu te doen alle stappen volgen zoals vermeld voordat je een eigenlijk een topic opent en dan een hijchack file neerzetten dat er gezien kan worden of alles weg is?

Voor nu alvast bedankt!

Groetjes Tas

• Tas

Nog iets vergeten te vermelden.

Ik start nu alleen nog niet goed op

Ik krijg een zwart beeld en moet dan snel de optie opstarten in windows selectren anders blijft er een zwart beeld met links boven een knipperend stipje.

Hop dat het een beetje duideljk uitgelegd is

• Argus

Welke Windows heb je

• Pleven.Bg™

vindt het wel vreemd tas

• Tas

Windows xp

Ja allemaal vreemde dingen .

misschien dat het opstart probleem iets is wat ik zelf heb gedaan want ik probeerde in de veilige modus op te starten en ben dan in het boot menu geweest maar lukte niet om in de veilige modus te komen.

Waarschijnlijk heb ik daar iets gewijzigd

Ik zal de stappen zo en zo volgen en een file hier neerzetten later

Groetjes Tas

• Argus

Als je via msconfig>Boot.ini>Safeboot hebt aangevinkt moet je die later wel weer verwijderen

Download SDFix naar je Bureaublad

Dubbelklikken op SDFix.exe om het uit te pakken.

Print onderstaande instrukties uit of kopieer ze naar een .txt bestand.

Start op in Veilige modus

Open de uitgepakte SDFix folder (meestal hier te vinden: C:\SDFix) en dubbelklik RunThis.bat

om het script te starten.

Typ Y

om de fix te beginnen en volg de instructie's. Druk op een toets als het nodig is.

De computer zal herstarten. Dit duurt langer dan gewoonlijk.

SDFix zal verder gaan met het verwijderen. Wacht tot er wordt gevraagt om op een toets te drukken.

Het Bureaublad zal verschijnen en er zal een logje openen.

Post de inhoud van dat logje

Combofix

Download Combofix naar je Bureaublad.

Dubbelklik Combofix.exe

Volg de instructies, accepteer de disclaimer door 1 (continue) te typen gevolgd door een ENTER.

Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dan zal je pc gaan “hangen”.

NB Indien tijdens tijdens het gebruik van Combofix een melding komt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel deze scanner dan uit en download Combofix opnieuw. Sommige scanners zien onderdelen die Combofix gebruikt als verdacht en kunnen deze blokkeren of verwijderen! Hierdoor kan combofix niet naar behoren functioneren.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log combofix.txt openen.

Plaats deze log in je volgende post

samen met een HijackThis log even hier.

• Tas

Als ik op de linken klik krijg ik alleen lege pagina's

De computer start nog steeds niet normaal op er staat nergens een vinkje bij safe boot beetje vreemd allemaal.

Krijg geen bergen popups en virus programma's meer maar hij loopt wel elke keer ook vast

Ik denk dat er meer aan de hand is met deze pc ik denk dat ik hem formateer en windows xp er opnieuw opzet.

Voor nu bedankt!