blauw scherm

• guy sourbron

hallo

ik stuur dit via de laptop van mijn dochter, omdat mijne pc een blauw beeld geeft met de vermelding dat er c0000135 niet kan vinden dat het onderdeel terug moet geinstaleerd worden.

kan iemand mij raad geven

groetjes guy

• koen

Ik heb hetzelfde probleem ,maar voor ik dit allemaal las heb ik de recovery cd van mijn OEM windows home versie gebruikt.Nadat dit was gedaan kreeg ik een andere

foutmelding,nl :stop: c0000021a {onherstelbare systeemfout},het systeemproces session manager initialization is onverwacht afgebrokenmet de status : 0x000026c

(0x00000000 0x00000000).het systeem is afgesloten.

Ik heb toch de hierbovenvermelde procedure proberen toe te passen maar na de eerste commandoregel te hebben ingevoerd,krijg ik de melding dat ik geen toegang krijg in het systeem.

Is hier een oplossing voor of doe ik best een fresh install?

PS:ik kan niet in de safe mode geraken.

Koen

• guy sourbron

ik heb geprobeerd te herstellen maar krijg nu de melding

STOP: c0000135 { kan onderdeel niet vinden }

deze toepassing kan niet gestart omdat winsrv niet kan worden gevonden.Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.

wie kan of wil mij helpen

groetjes guy

• koen

hey Guy :)

Ik heb er korte metten mee gemaakt en xp opnieuw geïnstalleerd.

Ik had zowat alle mogelijke oplossingen toegepast maar geen enkele werkte.

• guy sourbron

hallo na een volgende oplossing geprobeerd te hebben krijg ,ik het volgende

STOP: cOOOO139 Entrypoint niet gevonden

kan entrypoint van procedure GdiGetBitmapBitsSize niet vinden in DLL-bestand GDI32.dll

Nog iemand met een hint

groetjes Guy

ps Koen ik denk dat ik dat ook moet doen maar daar staat heel veel van de school van de dochter op

• Teaser

Hint

http://www.nucia.nl/forum/showthread.php?p=392328

• guy sourbron

ik ben zover dat ik het veld krijg om in veilige modus op te starten maar ik heb een draagloos toetsenbord en een draadloze muis dus mijn klavier en mijn muis werken niet kaniemand mij daarmee helpen alvast bedankt

guy

• Teaser

klavier en muis met draad er aan hangen

• guy sourbron

Bedankt Teaser

mijn pc werkt terug ook dank aan de mensen van nucia.nl

Het was niet makkelijk maar ben er toch geraakt.

groetjes guy