wie leest logfile..

• huib

Hoi Trudy,

Regclener van Jouni Vuorio heb je het over neem ik aan;)

De foutmelding die jij omschrijft, heb ik nog nooit gezien.

Open het programma, klik op extra, ga naar register opschonen en klik dan op voer ze alle uit.

Nu gaat ie scannen.

Als ie klaar is ga je naar:selecteren en vink alles aan.

Klik nu rechts onderin op selectie verwijderen en klaar is Trudy:)

Als je die melding nog krijgt, zal het mij niks verbazen dat er zoveel verwijderd moet worden dat ie daardoor op “tilt” gaat.

Probeer dan eerst eens Ccleaner.

Open Ccleaner, klik op register, klik op scan naar problemen, als ie klaar is klik dan op “herstel geselecteerde problemen” Nu vraagt ie of je een back up wilt maken, ik zeg altijd nee en klik dan op “herstel alle geselecteerde fouten” en op OK.

probeer daarna nogmaals Regcleaner te draaien.

Succes,

Huib:)

• trudy

Hallo Huib,

ik heb cccleaner geinstall…dan komen er 2 mogelijkheden-1 is analyseren-2 is opschonen.

Als ik op analyseren druk geeft ie een gigantische lijst met de melding bovenaan:268mb zal worden verwijderd..ik durf nog niet te klikken op opschonen want dan is alles definitief weg..graag je advies? trudy

• huib

Hoi Trudy,

Je zit nu in cleaner, ik bedoelde 1 stapje naar onder op register;)

Je cleaner gewoon op “opschonen” klikken;)

Als dat klaar is, ga dan naar register en volg de instrukties zoals ik hierboven heb omschreven.

Succes,

Huib:)

p.s.

Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg dag, 4.45 uur:(

• trudy

Sorry had het verkeerd gelezen…heb nu cccleaner gedaan..register-scan op problemen-herstel geselc probl-herstel alle geselec fouten…dit programma heeft ie goed uitgevoerd.

Heb daarna regcleaner weer gebruikt en dat blijft hetzelfde.

geeft aan meer dan 11959668432 sleutels aan tijdens de scanis dit welk correct?

na de scan alles selecteren…geen rpobleem- selcetie verwijderen dan komt het volgende scherm: er is een fout in regcleaner, dan heb ik de keus uit 2 mogelijkheden, 1 terminate regcleaner-2 ignore this mirror

als ik op ignore this mirror tik gebeurt er gewoon niets en verwijderd er ook niets. Wat kan ik nu doen? op terminate regcleaner klikken of is dat te gevaarlijk?

Ik heb dit progje altijd gebruikt met mijn oude pc en toe werkte het prima

groet Trudy

• PC-Smurf

Hoi Trudy,

Kan je CCleaner nog een aantal malen laten draaien, net zo lang tot erg geen fouten meer gevonden worden.

Misschien is er een fout in de Regcleaner van Jouni Vuorio gekomen.

Je kan deze via Start - Configuratiescherm - Software verwijderen.

Download en installeer Regcleaner 4.3 van Jouni Vuorio.

.

• Argus

Ik zou dit Tooltje niet meer gebruiken(word niet meer ondersteund)

Zo te zien word http://www.virushelp.nl/onderhoud.htm ook niet meer onderhouden “Copyright 2006 Virushelp” :?

• trudy

Het werkt echt niet…ccleaner vindt helemaal geen fouten meer.

Alleen als ik regcleaner install geeft ie an dat er een fout zit ook de laatste link die jij hebt gezegt.

Ik kan wel scannen met regcl..alles selecteren…maar daarna werkt ie niet meer en krijg ik alleen maar een keuze:a-ignore this mirror-of b-terminate regcleaner

meer mogelijkheden zijn er niet helaas. Want hij vindt wel ontzettend veel oevrbodige rommel…maar kan het dus niert verwijderen….ik weet hoe het prog normaal werkt want heb het altijd gebruikt…dus wie weet hier nog een andere oplossing misschien zodat het register opgeschoond kan worden. groet Trudy

• trudy

Hallo Argus…je bedoelt regcleaner neem ik aan…enig idee welk prog. dan wel je register kan opschonen…want er zit nog veel rommel in mijn pctje..

groet Trudy

• Argus

Hoe kom je er zo bij dat er veel rommel in het Register zit op een pc die nog niet zo oud is :?

• trudy

Omdat regcleaner dat wel aangaf…alleen hij kan ze niet verwijderen. En heb deze pc uit de winkel en daar stond hij als model te draaien zeg maar. Denk dat de winkel er het e.e.a. had opgezet. enfin

Heb even een andere regcleaner geinstall, en laten scannen die vond 238 fouten in het register….nu is alles gerepareerd….

nog even een vraagje over de combofix…die staat nu nog op mijn pc, kan ik die veilig eraf gooien of is het verstandiger hem te laten staan?

groetjes Trudy

En nog bedankt voor alle hulp en tips