Logje na verdwenen MSCONFIG

• Huib

Hoi Disciple,

Je schreef:

>>>n al die jaren dat ik m'n pc-tje gebruik zonder me iedere maand/week/tegenwoordig al iedere DAG druk te maken om uptodate te zijn.<<<

1x in de week is voldoende hoor.

>>>Allerlei vrienden en kennissen zijn altijd maar bezig met updates en nieuwe firewalls en antivirus.<<<

Updaten 1 x in de week, zoals ik al zei.

Firewalls en antivirus steeds vernieuwen is toch echt een probleempje van jou vrienden/kennissen.

Zekers alleen maar trials installeren en tja, dan is het om de kortste tijd opnieuw installeren en updaten.

Een goeie gratis of betaalde scanner volstaat voor een jaar en de updates gaan normaal gesproken automatisch.

>>>bleef lekker lang hangen op SP1 en nu alweer een hele tijd op SP2..en alles prima hoor.<<<

Waarom toen wel over gegaan op SP2 en nu niet op 3??

>>>Misschien word dit wel het jaar van ‘de grote update’ maar op dit moment vind ik dat gewoon nog niet nodig. <<<

Tja, dan ook niet klagen.

>>>Wil niemand voor hun poten trappen hoor, maar eigen ervaring is toch doorslaggevend..moeilijk aanvaardbaar voor experts merk ik.<<<

Je trapt niemand voor de poten hoor, alleen je zelf.

En dat het voor ons moeilijk aanvaardbaar is komt omdat je op deze manier een gevaar bent voor andere computers en dat vinden wij niet leuk:(

Maarja, het is jou keuze.

Groetjes Huib:)

• Disciple

Ik stapte toen over op SP2 omdat ik toch al helemaal opnieuw moest installeren op een nieuwe pc… ik zit nu nog steeds met een 1.7 Ghz en 512 mb intern geheugen…kan er nog mee door, maar over een poosje zal ik toch maar eens een betere pc moeten aanschaffen he..en dat zal het moment zijn dat ik maar meteen SP3 erbij doet..of dat Vista..of whatever ze dan weer hebben :)

Bedankt overigens dat je gewoon netjes blijf ook al verschillen we van mening en voorkeur…hebben sommige experts nogal moeite mee namelijk…

• Huib

Meningen moeten gerespecteerd blijven;)

Jij heb er jou mening over en daar zal je de gevolgen van moeten ondervinden.

En wat ik al zei, je bent nu wel een gevaar voor andere computers en dat vinden wij jammer:(

Problemen van een niet ge-update computer oplossen is, zoals Teaser al zei, dweilen met de kraan open:(

Ik draai hier ook met een 8jr oude pc met alle updates en alles verloopt nog vlotjes. (zonder up grades).

Groetjes Huib:)

• sijlvia

dat jij vrijwillig je hoofd in de strop duwt,ok.

maar je besmet ook andere met je rommel.

• JaapTon

Ik dacht dat je problemen met grote traagheid had?

• Disciple

Nou nou nou..rommel..rommel..volgens mij valt dat reuzemee..

Overdrijf alstublieft eens niet zo zeg…

'Hij wil niet updaten, vlug..zet de brandstapel vast aan op het dorpsplein'…

• sijlvia

je bent echt dom…

• JaapTon

.

• sijlvia

ik heb het gezien..volslagen kansloos.

• Teaser

Neem een wijze raad ter harte.

Koppel je pc los gooi hem het raam uit en ga een andere hobby zoeken.