Hoi Disciple,
Je schreef:
>>>n al die jaren dat ik m'n pc-tje gebruik zonder me iedere maand/week/tegenwoordig al iedere DAG druk te maken om uptodate te zijn.<<<
1x in de week is voldoende hoor.
>>>Allerlei vrienden en kennissen zijn altijd maar bezig met updates en nieuwe firewalls en antivirus.<<<
Updaten 1 x in de week, zoals ik al zei.
Firewalls en antivirus steeds vernieuwen is toch echt een probleempje van jou vrienden/kennissen.
Zekers alleen maar trials installeren en tja, dan is het om de kortste tijd opnieuw installeren en updaten.
Een goeie gratis of betaalde scanner volstaat voor een jaar en de updates gaan normaal gesproken automatisch.
>>>bleef lekker lang hangen op SP1 en nu alweer een hele tijd op SP2..en alles prima hoor.<<<
Waarom toen wel over gegaan op SP2 en nu niet op 3??
>>>Misschien word dit wel het jaar van ‘de grote update’ maar op dit moment vind ik dat gewoon nog niet nodig. <<<
Tja, dan ook niet klagen.
>>>Wil niemand voor hun poten trappen hoor, maar eigen ervaring is toch doorslaggevend..moeilijk aanvaardbaar voor experts merk ik.<<<
Je trapt niemand voor de poten hoor, alleen je zelf.
En dat het voor ons moeilijk aanvaardbaar is komt omdat je op deze manier een gevaar bent voor andere computers en dat vinden wij niet leuk:(
Maarja, het is jou keuze.
Groetjes Huib:)