ms config blijft zoek

• Huib

Hoi Disciple,

Je schreef:

>>>Ik hoorde van iemand dat ik andere computers met m'n msconfig probleempje kon besmetten.<<<

Dat zijn mijn woorden niet.

Ik heb gezegd, dat je, doordat je met illegale windows werkt de kans op besmetting heel groot is en daardoor ben je een gevaar voor andere computers.

Groetjes Huib:)

• Rikje

Hoi

Ik heb nu eerst de cd rom in mijn PC gedaan en daarna sfc /scannow gestart. Dat ging geloof ik allemaal nu wel goed. Af en toe startte de cd rom op.

Helaas heeft het niet het gewenste resultaat gehad. MScofig is nog steeds niet gevonden.

Iemand nog een briljant idee??

Rikje

• Rikje

Even een aanvulling.

Ik ben op de PC van mijn man gaan zoeken om het exe bestand van ms config te vinden. Ik dacht misschien kan ik dat kopiëren en dan in mijn PC plakken.

Bij hem kon ik ze vinden en toen ik het wilde plakken in PC Health en ServicePAckFiles bleek dat het exe bestand er gewoon in zit.

Nu snap ik er echt niets meer van. HELLUP!!!!

Rikje

• Jos H

Zet het bestand eens in de volgende map:

C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386

• Jos H

Ga eens in verkenner,zoeken op bestanden en mappen op C: msconfig (zoeken)

Er komen 2 bestanden die gevonden worden.

Dubbelklik eens op een van de twee en kijk of msconfig geopend wordt.

• Rikje

Ik heb nu weer zoeken op de C schijf gedaan

Ik heb een lijst van 5 hits.

in C:\WINDOWS\Help dit is msconfic met een vraagteken in het icoontje

in C:\WINDOWS\Preftech hier staat MSCONFIG.EXE-0FE24F1E.pf

dan nog een keer in C:\WINDOWS\Preftech hier staat MSCONFIG.EXE-12440133pf

in C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386 hier staat alleen msconfig (maar dat is volgens mij ook een exe file)

in C:\WINDOWS\PCHealth\HelpCTR\Binaries ook hier staat alleen msconfig met hetzelfde icoontje

Als op het icoon in Help klik start het windows hulpprogramma op.

Als ik de icoontjes in preftech klik krijg ik de volgende melding Window kan het bestand niet openen en dan kan ik aangeven of er gezocht moet worden naar een bijbehorend programma op internet of in een lijst.

Klik ik op de icoontjes in Servicepackfiles of PChealth dan opent msconfig wel.

maar als ik via start - uitvoeren- misconfig doe krijg ik nog steeds de melding dat het bestand niet te vinden is.

Rikje

PS sorry dat ik zo traag reageer maar ik heb het ontzettend druk met mijn werk en mijn andere afspraken zodat ik zelden lang thuis ben en achter de computer zit. Ga zo ook weer weg.