ongewenste MSN chat berichten / links

• Space

Ik ontvang via MSN ongewenste berichten die andere chatters? via MSN verspreiden?

Ik krijg bijv. van mijn 10 jarige dochter die slaapt en waarvan de PC uitstaat regelmatig bericht dat ze online is en in het bericht staan meestal sex-links etc. Wie kan me kort uitleggen wat er aan de hand is? Mijn PC is in principe schoon…

• Huib

Hoi Space,

En de PC van je dochter:S ook schoon:S

Laat jou dochter overal haar adres achter, met overal bedoel ik o.a. Habbo en Hyves:S

Weet je zeker dat je dochter slaapt als er online berichten komen:S

Als je dochter echt slaapt, lijkt het mij dat je het wachtwoord eens moet gaan veranderen, want online komen kan normaal gesproken alleen met een correct wachtwoord.

Als dit niet helpt, zou ik toch de computer van je dochter eens goed laten scannen met de programma's uit:

http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317

Groetjes Huib:)

• Space

Dochter slaapt zeker wel..:D is 10 jaar. Ik zal de wachtwoorden met haar gaan veranderen. Bedankt voor de tips!

Space

• Firebal

Dit ligt niet lokaal bij jullie, maar aan de poster zelf. ik heb zelf ook een tijd gehad dat ik zelf links stuurde in een chat. dat komt of door een hacker of door een virus.

• Eksiv

kijk op www.msnvirusverwijderen.nl voor een lijst met mogelijke msn berichten en hoe je er weer vanaf kunt komen.

• chandane

ik kan U heel goed uitleggen wat er is met die msn links

zodra U zo''n link binnen krijgt en je erop drukt stuurt die het door naar iedere gebruiker in de msn lijst van u dochter

elke dag of week weer

en als u eer op klikt dan stuurt het door naar uw contact personen

eigenlijk heeft iedereen er wel een van

dit kan je verwijderen door het te laten scannen met een virus scanner en male ware scanner en mis ook een auto bot

ik hoop u heier mee geniet te hebben informeerd

met vreindelijke groet chandane eijkelenboom

• Jos H

Mooi op tijd :D

Topic is precies een jaar oud.