stappenplan virus verwijderen

• liselot

Hoi iedereen,

Ik word inmiddels een beetje moedeloos van mijn computer. Alles werkt erg traag, zelfs het geluid. Momenteel ben ik met het stappenplan bezig,maar ook dan stuit ik tegen allerlei problemen. Ik heb dat Spyware Spybot geinstalleerd, die verwijdert enkele geinfecteerde bestanden, en voor de rest moet ik overgaan tot koop van een programma.

Kunnen jullie mij misschien een beetje opweg helpen, zodat ik straks weer zorgeloos en op snelle wijze op computer kan gebruiken. Misschien hebben jullie tips/adviezen. Dank jullie wel.

Groetjes,

Liselot

• Teaser

Niets aankopen hoeft helemaal niet.

Probeer zoveel mogelijk stappen te doen maar plaats wel de 2 gevraagde logjes straks (tu)

• Jos H

Link naar het stappenplan was al gegeven toch.?

http://hardware.startpagina.nl/prikbord/5223659/5223789/re-scan-in-veilige-modus#msg-5223789

• Jos H

Ik weet niet hoe je aan de wijsheid komt van betalen, maar alle progjes van het stappenplan zijn gratis.

• GJ57

Kan iemand mij helpen met het verwijderen van virtumonde?

• Teaser

Uitvoeren maar

En dan logjes plaatsen in een eigen topic

• Robintje406

Probeer het programma HijackThis te downloaden. Laat het programma je computer scannen.

Let op: maak wel een back-up van je computer. Bij de scanresultaten van Sbybot S&D zie je mogelijk een plusje bij een scanresultaat. Hier staat mogelijk een (register pad). Start HiJackThis en laat HiJackThis scannen vink de resultaten aan die overeenkomen met de scanresultaten van Spybot S&D. Klik in HiJackThis op “Fix Now”. De aangevinkte resultaten worden verwijderd.

Let op: Zorg ervoor dat alleen de spyware resultaten worden aangevinkt.

Herstart de computer. Laat Spyware S&D nog een keer scannen. Wanneer alles ok is word het aangeraden de computer na het virus gedoe te defragmenteren en met Ccleaner de tijdelijke bestanden te verwijderen.

• Ben

Hallo,

leuk dat je antwoord geeft, maar doe het dan wel volgens de richtlijnen: http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317

Dus eerst de twee gemaakte logjes laten plaatsen en aan de hand daarvan verdere stappen laten ondernemen.

Niet dat ze zelf zonder aanwijzingen iets verkeerd laten verwijderen.

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• GJ57

Als ik het virus er nog niet af had was mij pc al lang naar de barrebiezen geweest. :-)

• Robintje408

Sorry dat ik de richtlijnen niet heb gelezen maar bedankt voor de tip (:P)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.