spammail

• Bobbelaar

Heey,

Via mijn email adres worden steeds berichten gestuurd waaronder deze:

Dear Madam/Sir,

-Please to our homepage:offersell.net

-*M*S*N*:lianghong2010@hotmail.com

many brands shoes, bags, jeans and so,on with low price and high quality,suchasNike,Adidas, Jordan, Puma, Gucci, Prada, Chanel, Louis Vuitton. We accept Paypal online payment.You will enjoy your shipping times.

Thanks for your attention and looking forward to your prompt reply.

-Best Wishes for you!

Deze mails hebben als onderwerp:

Re:

RE: Order

Hello:

Hi:

FW:

Weet iemand hoe ik dit kan stopzetten, want het word ook naar onbestaande adressen gestuurd en dan krijg ik automatisch een mail van Postmaster@hotmail.com terug.. Soms zijn dat er 30 op 1 dag!

b.v.d.

Bob

• Teaser

Voer het eerste bericht hier op de pagina eens uit B)-

• Annemarie

Ik word gek van spammail die vanaf mijn account verstuurd worden. Ze zijn in het engels en hebben als onderwerp “Re” of “Hello friend” De mailtjes worden naar iedereen uit mijn contactpersonen verstuurd en staan ook in mijn verzonden items. Alleen ik heb ze niet verzonden!! Hoe kom ik hier vanaf. Mijn man heeft de pc al eens helemaal opnieuw geinstalleerd, we hebben de firewall aan en een virusscanner maar nog herkent hij nieuwe contactpersonen als ik ze toevoeg want zij krijgen ook spam.

• Huib

Hoi Annemarie,

Voer alle stappen van de volgende link uit:

http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317

Doe het echt helemaal en plaats daarna de 2 gevraagde logjes;)

Misschien ook even een optie om jou provider in te lichten, voordat jij helemaal geblokkeerd wordt door jou provider.

Succes,

Huib:)

• Ruudje

Verander het wachtwoord van je email-account.