HJT- en Mbam-logbestanden.

• Ruud

Tja…, dat is nog eens toveren hè? Maar ik zal je uit de verwarring verlossen. :D

Het bericht is op 8:25 geplaatst.Daarna zijn de logjes gemaak op 8:43 (Mbam) en 8:47 (HJT). Vervolgens zijn die met behulp van het wijzigen van het bericht op 8:55 aan het bericht toegevoegd. Zie de vermelding Edit en de vermelding over wijziging onderaan het bericht.

• Huib

Hoi Ruud,

De logjes zien er goed uit(tu)

Nu even alle herstel punten verwijderen en dat doe je als volgt:

Ga naar start, alle programma's, dan bureau accessoires, systeem werkset,

systeemherstel.

Nu kilk je op instellingen van systeem herstel en daar zet je dan een vinkje bij systeem herstel op alle stations uitschakelen, klik op toepassen en op oke.

Start nu je computer opnieuw op en doe precies het zelfde als hierboven omschreven.

Alleen nu moet je het vinkje weer weg halen;)

Alle herstelpunten zijn nu verwijderd en de nieuwe is aangemaakt;)

Succes,

Huib:)

• Ruud

Fijn om te horen dat de logjes er goed uitzien en nogmaals bedankt voor je hulp.

Met vriendelijke groeten,

Ruud

• Huib

Graag gedaan.

Groetjes Huib:)

• Merel

Ik weet echt niet hoe ik dit fairbrowsinghelper ding eraf krijg.

Ik heb hem perongeluk geinstalleerd en ik word er echt knettergek van.

Ik kan de map niet uit programfiles verwijderen ik weet het echt niet meer :'(

• Huib

Hoi Merel,

Zou je alle stappen van de volgende link willen uitvoeren en daarna de 2 gevraagde logjes plaatsen:S:S

Doe dit s.v.p. in een nieuwe eigen topic, dit om alles overzichtelijk te houden;)

http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317

Succes,

Huib:)