probleempje met onderlinge verbinding

• rigi

Heb een vraagje omtrent mijn pc. Die heeft rare kuren.Mijn man en ik zijn onderling verbonden zodat we op één van onze schijven bestanden van elkaar kunnen kopiëren en andere bestanden delen. Vorig weekend zag ik plots dat mijn tijd één uur achteruit was gegaan. Dat was niet erg, ik zet het terug juist. Ik wil daarna een bestandje kopiëren, ik heb geen verbinding meer met zijn lappie, maar hij nog altijd bij mij. In de loop van de week was dit zomaar terug opgelost, zonder dat we er iets hadden voor gedaan.

Vandaag merk ik dat mijn tijd opnieuw één uur is achteruit gegaan, ik kijk naar onze netwerkverbindingen, en voila, zijn schijf is weer onbereikbaar voor me. Als ik mijn wizard laat lopen, dan krijg ik de melding dat mijn lan-verbinding niet is aangesloten.

Gisteren heb ik ad-aware, nod32, ccleaner, windowsdefender, schijfopruiming en schijfdefragmentatie laten lopen. Misschien heeft het daarmee te maken, maar dat verklaart wel niet waarom ik plots wel weer verbinding had.

Heb jij enig idee hoe ik dit zou kunnen verhelpen ? Ik heb draadloze verbinding en allebei xp tussen haakjes.

alvast bedankt, rigi

• Ruudje

• Niet crossposten (hetzelfde bericht op meer prikborden plaatsen).
  • rigi

Sorry, maar heb achteraf gezien dat ik het mss beter daar had geplaatst.

rigi