Avast 4.8

• Hetty

Hallo allemaal,

ik gebruik Avast 4.8, als ik een scan draai komt er als eindresultaat te staan: Onmogelijk af te tasten; Het archief is beschermd met een paswoord, dus heeft hij eigenlijk niets gescand.:S

Het Helpprogramma kan ik niet lezen want dat is in het engels.:(

Ik weet alleen niet hoe dat komt, heb nooit een paswoord aangegeven.:(

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, want hij scant wel alles maar het resultaat is nul vanwege dat paswoord.

Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken.(tu)

Groetjes, Hetty. (ben overigens een grote leek hierin)

• Jos H

Heb je soms het progje fileprotector draaien.?

• Jos H

Aanvulling: Avast scant wel alle bestanden maat vindt mogelijk een archief / bestand wat dus vanwege een protectie/wachtwoord dat niet gescand kan worden.

• Hetty

Hallo Jos,

weet helemaal niet wat dit is?

Alles wat hij heeft gescant, daar staat dit dus achter; onmogelijk at te tasten; Het archief is beschermd met een paswoord.

Dus even kort, hij scant de mappen en alles wat ik heb aangevinkt dat hij moet scannen, en achter alles staat deze regel.

• fazantje

Hoi Hetty,

Volgens mij is dit normaal;)

Ik draai met NOD32 en heb ook diverse “beveiligde” bestanden die dus ook niet gescand worden.

Vertrouw je het niet, doe dan eens een scan met superantispyware.

http://www.superantispyware.com/

Succes,

Huib:)

• Hetty

Bedankt Huib, ik heb het superantispyware gedownload.

Maar dat wil dus zeggen dat bij Avast niets wordt gescand, want bij alles wat hij heeft gescand geeft hij hetzelfde antwoord, dus is alles beveiligd, alleen zou ik niet weten dan met wat.

Want niet alles kan beveiligd zijn toch?

Groetjes, Hetty.

• fazantje

Hoi Hetty,

Nee, als het goed is, wordt er gewoon gescand en alleen de beveiligde bestanden worden getoond.

Ik zal morgen (want vandaag lukt dat niet meer i.v.m. werk) eens een scan doen op de comp van dochter, daar zit n.l. ook Avast op.

Groetjes Huib;)

• Hetty

Alvast hartelijk bedankt, Huib!:)-D(tu)

Ben héél benieuwd!

Groetjes, Hetty. ;)

• Hetty

Sorry voor de proostende smiley's in het vorige bericht, haha, ik wilde eigenlijk lachende smiley's er achter zetten:)

Groetjes, Hetty. ;)

• fazantje

Proostend is ook goed hoor;)

Zit nu n.l. aan een biertje na hard te hebben gewerkt:)-D

Groetjes Huib:)