Relevant knowledge spyware

• Vriendje Stokvis

Hallo allemaal

Na een tip van de buren ben ik hier terecht gekomen.

Wat is het geval ik zit met relevant knowledge spyware op de pc.

Nou heb ik spydoctor 2010 op de pc staan en die heeft inmiddels het ook al getraceerd.

Maar mijn vraag is het volgende ik zie het ook in mijn software lijst staan na de scan

Kan ik het hier ook gewoon probleemloos verwijderen zonder problemen te krijgen, en is het dan definitief verwijderd van de pc of moet ik nog meer handelingen verichten?

Alvast bedankt voor de geboden hulp

Vriendje Stokvis

• Jos H

Voer eerst alle stappen uit (eerste regel op dit prikbord)voordat je een vraag topic plaatst.

Plaats de TWEE logjes.

Er wordt dan gekeken of er nog vervolgstappen/acties nodig zijn.:)

• Jos H

Als het in de softwarelijst staat gewoon verwijderen uit de lijst (door deinstall)

De link die ik je gisteren mailde, gaf aan dat het spyware was.

• Stan

Hallo,

Ik ben er Zojuist er net achter gekomen ik ook DAT DAT relavanteknow (blablabla).

ik heb het in mijn softwarelijst gelikk verwijderd en daarna ben ik me hele computer gaan scannen van het schade heeft aangebracht.

Dit is eigelijk alles wat je kan doen.

MVG Stan

• david65

Relevant Knowledge spyware simpele verwijdering.

De beste manier om dit vervelende programma te verwijderen is met Revo Uninstaller. link http://www.gratissoftwaresite.nl/testlab/Revo+Uninstaller+software+deinstalleren

Zoek dan het programma Relevant Knowledge in de lijst en de-installeer die. De-installatie vanuit Windows Start-Software-lijst laat nog dingen achter. Revo Uninstaller haalt alles weg, ook uit de registers.