pc probleem of virus?

• Argus

Er staat een Yahoo bij Software

Bestandjes met 0 kb ook niet aankomen

Gebruik CCleaner en schoon je Register op,maak wel een backUp als daar om gevraagd word

• Katja

CCleaner gedaan AVG erafgehaald en nieuwe versie eropgezet. En warempel speedtest bij ziggo geeft de waardes aan die we willen zien. Nu probleem alle programma"s starten super slow op startpagina duurt wel even.Op het net dan gaat het prima. AVG vond wel meteen weer virussen en andere dingen. Wat is je advies. Alvast weer bedankt.

• Argus

Als jullie met 3 man op die PC bezig zijn hebben jullie dan ook 3 accounts? wanneer ja,dan moet je van die andere 2 accounts ook even log van HJ hier neer zetten

Starpagina was bij mij gisteren en eergisteren ook traag

• Katja

Nee we hebben geen drie accounts. Maar ik was te snel met reageren Vandaag werkt alles weer toppie. Bedankt voor je hulp bij het oplossen van de problemen. Ik verander nu maar niets meer. BEDANKT.

• Argus

Om nu je PC een beetje schoon te houden

Start CCleaner ga naar Opties en dan naar Instellingen zet daar overal vinkjes

Bij de volgende start worden nu automatisch de tijdelijke internet bestanden verwijderd

Groetjes van de Sint

• Robin

Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable

Ik heb last van dit probleem of is het een virus

Kan iemand helpen

bij het downloaden van

Battleforge kwam dat op mijn scherm.

MVG

Robin

• Jos H

Waarom ga je deze vraag in een topic van iemand anders stellen.

Werkt alleen verwarring in de hand.

Maak een eigen topic/ vraag en leg je probleem daarin voor met eventueel de resultaten /logjes van het stappenplan bovenaan deze pagina van dit prikbord.

• rik gerards

Ik heb een hele hoop van dit soort meldingen windows 2000 hotfix - kb938464 kan ik dezen verwijderen allemaal? Zijn dit dan virusen? wie kan mij helpen.

• Luca

Dat zijn updates voor Windows, dus gewoon laten staan. Als je het vermoeden hebt dat er een virus op je pc actief is, volg dan de stappen van de onderstaande link en plaats de twee gevraagde logjes:

http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317