msgtag

  • lansjes

    Hallo,

    Sinds ik van provider ben veranderd doet mijn msgtag het niet meer.

    Ik ben helemaal een leek wat betreft de computer en weet niet waarom deze het nu niet meer doet.

    Kan iemand me makkelijk uitleggen wat ik het beste kan doen aub?

    b.v.d.

  • lansjes

    Vergeten bij de bovenstaande mail dat ik het mail programma IncrediMail gebruik. Bij de vorige provider gebruikte ik dit programma ook al! Weet dus niet of dit van belang is, misschien bij de evt. uitleg (:D

  • Ruudje

    Ik kan maar een ding bedenken:

    Controleer de instellingen.

  • fazantje

    Hoi Lansjes,

    Stel je vraag bij de colega's van het hard- en software prikbord:

    http://hardware.startpagina.nl/prikbord/

    @Ruudje,

    Lansje schreef:

    >>>Ik ben helemaal een leek wat betreft de computer en weet niet waarom deze het nu niet meer doet.<<<

    Naar welke instellingen moet ze/hij kijken dan:S

    Groetjes Huib:)

  • Ruudje

    Huib Schreef:

    ——————————————————-

    > @Ruudje,

    >

    > Lansje schreef:

    > >>>Ik ben helemaal een leek wat betreft de computer en weet niet waarom deze het nu niet meer doet.<<<

    > Naar welke instellingen moet ze/hij kijken dan:S

    Dat weet ik niet.

    Ik gebruik het zelf niet.

    Of hij moet het aan diegene vragen die het geinstalleerd heeft want het is geen programma van Windows en is geen onderdeel van Incredimail.

  • JaapTon

    “…MSGTag automatiseert ontvangstbevestiging namelijk volledig. Wanneer u het programma installeert, importeert het uw e-mail-instellingen.”

    Dus niet virus gerelateerd, het betreft een instelling in dit programma (overnemen e-mail instellingen)

  • Ruudje

    Zei ik toch!