Hallo,
Sinds ik van provider ben veranderd doet mijn msgtag het niet meer.
Ik ben helemaal een leek wat betreft de computer en weet niet waarom deze het nu niet meer doet.
Kan iemand me makkelijk uitleggen wat ik het beste kan doen aub?
b.v.d.
Hoi Lansjes,
Stel je vraag bij de colega's van het hard- en software prikbord:
http://hardware.startpagina.nl/prikbord/
@Ruudje,
Lansje schreef:
>>>Ik ben helemaal een leek wat betreft de computer en weet niet waarom deze het nu niet meer doet.<<<
Naar welke instellingen moet ze/hij kijken dan:S
Groetjes Huib:)
Huib Schreef:
——————————————————-
> @Ruudje,
>
> Lansje schreef:
> >>>Ik ben helemaal een leek wat betreft de computer en weet niet waarom deze het nu niet meer doet.<<<
> Naar welke instellingen moet ze/hij kijken dan:S
Dat weet ik niet.
Ik gebruik het zelf niet.
Of hij moet het aan diegene vragen die het geinstalleerd heeft want het is geen programma van Windows en is geen onderdeel van Incredimail.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?