verwijderd weer terug

• Maria

Hallo,

Als ik programma s verwijderd via mijn software en ik start mijn pc weer op of de volgende morgen ,zijn de programma s weer terug .

Wie kan me uitleggen hoe dit kan ?

Ik heb de pc al eens eerder laten na kijken en toe had hij wat virus er in zitten ,en ik denk dat er nu weer wat virus in zitten.

Ik heb alles gedaan wat op jullie site staat ,maar nog komen de verwijderd programma s terug .

De tips die eerder staan hier heb ik al uit gevoert en nog komen de programma s terug als ik opnieuw opstart.

Wie heeft tips voor me ?

Groetjes Maria

• Jos H

Maria , lees de eerste regel op dit prikbord,vooer de stappen uit en plaats daarna de TWEE logjes hier voor controle van de loglezers.

Hier de link van de bovenste regel naar het stappenplan: http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317

• maria

Best Jos,

Dat had ik eerst gedaan voor ik de vraag hier neer had gezet.

Jullie hebben het al druk genoeg vandaar ik die tips eerst had uit gevoerd .

Gr maria

• Ruudje

Jos H Schreef:

——————————————————-

> Maria , plaats daarna de TWEE logjes hier voor controle van de loglezers.

Hoe moeten wij jou helpen als jij je logjes niet wil plaatsen?

• Argus

Kan ik eindelijk met vakantie,dank je wel Ruudje dat je het overneemt

Hoe moeten wij jou helpen

• maria

Hallo

Na mijn weten heb ik hier mijn berichtje neer gezet .

Sorry ik snap er niets van nu .

• fazantje

Hoi Maria,

Als je de stappen van de volgende link hebt/had uitgevoerd,:

http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317

Dan zou je vanzelf tegen gekomen zijn dat je de 2 logjes die je dan hebt/had gemaakt hier moet plaatsen.

Aan de hand van die 2 logjes kan Ruudje jou weer verder helpen(:D

Succes,

Huib:)

• Maria

Hallo,

Ik heb het advies uitgevoerd die op het forum staat .

Maar helaas kan ik nu niet meer in de pc komen en geeft een foutmelding aan.

Ik moet dit doen CHKDSK/F maar ik kan niet in de pc meer komen ook niet in de veiligemodus .

Er zit niets anders op de naar mijn pc reparateur bellen en dat hij er naar ziet .

Ik zit nu even op iemand anders zijn laptop vandaar ik even antwoord terug kan geven .

Bedankt voor jullie antwoord .

Groetjes Maria

• Ruudje

Alweer???