Hallo Allemaal,
Ik ben opgelicht door Norman Antivirus en kreeg bij deze organisatie geen antwoord en/of terugbetaling van mijn geld.
Via internet een bestelling en betaling van 39 Euro gedaan voor een nieuwe licentie van de Norman virus scanner maar tot op heden werd er niets geleverd.
Hierop contact gehad met Norman in Nederland, hierbij hun reactie:
“Helaas staat de webshop compleet los van de activiteiten die wij hier bij Norman Benelux verrichten (!!!!???).”
En ondanks herhaalde verzoeken gaven zij verder geen reactie. Daarom maar met hun webverkoper Element5 contact gezocht via Email.
Maar deze Amerikanen reageren standaard met dezelfde melding dat er een aparte Email zal worden gestuurd met instructies om het geld terug te boeken. Maar ondanks diverse herinneringen en (pissige) mailtjes heb ik tot op heden nooit zo'n mailtje ontvangen en kan dus fluiten naar mijn 39 Euro.
Ik heb keurig aan al mijn verplichtingen voldaan maar tot op heden niets ontvangen, zelfs geen bericht van de betaling, en wordt door Norman van het kastje naar de muur, lees Element5, gestuurd.
Ben benieuwd of er meer “Norman” slachtoffers zijn en zou tevens iedereen willen oproepen om geen produkten meer van Norman te kopen.
Groet,
Yvonne