Opgelicht door Norman AntiVirus

  • Yvonne

    Hallo Allemaal,

    Ik ben opgelicht door Norman Antivirus en kreeg bij deze organisatie geen antwoord en/of terugbetaling van mijn geld.

    Via internet een bestelling en betaling van 39 Euro gedaan voor een nieuwe licentie van de Norman virus scanner maar tot op heden werd er niets geleverd.

    Hierop contact gehad met Norman in Nederland, hierbij hun reactie:

    “Helaas staat de webshop compleet los van de activiteiten die wij hier bij Norman Benelux verrichten (!!!!???).”

    En ondanks herhaalde verzoeken gaven zij verder geen reactie. Daarom maar met hun webverkoper Element5 contact gezocht via Email.

    Maar deze Amerikanen reageren standaard met dezelfde melding dat er een aparte Email zal worden gestuurd met instructies om het geld terug te boeken. Maar ondanks diverse herinneringen en (pissige) mailtjes heb ik tot op heden nooit zo'n mailtje ontvangen en kan dus fluiten naar mijn 39 Euro.

    Ik heb keurig aan al mijn verplichtingen voldaan maar tot op heden niets ontvangen, zelfs geen bericht van de betaling, en wordt door Norman van het kastje naar de muur, lees Element5, gestuurd.

    Ben benieuwd of er meer “Norman” slachtoffers zijn en zou tevens iedereen willen oproepen om geen produkten meer van Norman te kopen.

    Groet,

    Yvonne

  • Johnny

    Yvonne

    Yvonne Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Allemaal,

    > Ik ben opgelicht door Norman Antivirus en kreeg

    > bij deze organisatie geen antwoord en/of

    > terugbetaling van mijn geld.

    >

    > Via internet een bestelling en betaling van 39

    > Euro gedaan voor een nieuwe licentie van de Norman

    > virus scanner maar tot op heden werd er niets

    > geleverd.

    > Hierop contact gehad met Norman in Nederland,

    > hierbij hun reactie:

    > "Helaas staat de webshop compleet los van de

    > activiteiten die wij hier bij Norman Benelux

    > verrichten (!!!!???)."

    > En ondanks herhaalde verzoeken gaven zij verder

    > geen reactie. Daarom maar met hun webverkoper

    > Element5 contact gezocht via Email.

    > Maar deze Amerikanen reageren standaard met

    > dezelfde melding dat er een aparte Email zal

    > worden gestuurd met instructies om het geld terug

    > te boeken. Maar ondanks diverse herinneringen en

    > (pissige) mailtjes heb ik tot op heden nooit zo'n

    > mailtje ontvangen en kan dus fluiten naar mijn 39

    > Euro.

    >

    > Ik heb keurig aan al mijn verplichtingen voldaan

    > maar tot op heden niets ontvangen, zelfs geen

    > bericht van de betaling, en wordt door Norman van

    > het kastje naar de muur, lees Element5, gestuurd.

    >

    > Ben benieuwd of er meer “Norman” slachtoffers zijn

    > en zou tevens iedereen willen oproepen om geen

    > produkten meer van Norman te kopen.

    >

    > Groet,

    > Yvonne

  • johnny

    Beste Yvonne,

    Velen zijn je voor geweest met Norman. Ik heb norman al jaren in gebruik en nooit geen problemen gehad.

    Boek heel simpel je geld weer terug en doe de procedure opnieuw!

    Echt het programma is goed, snel en vertraagd de pc niet.

    p.s. staat het mailtje niet in een andere map?

  • j. flikweert

    Hoi,

    Heb je dit telefoonnummer al gebeld? Telefoon: +31 (0)23 78 90 222

    Hier kunnen ze je misschien helpen, hebben ze bij mij ook gedaan,

    gr.

  • W van Til

    Heb Norman nu 3 jaar

    en ben zeer tevreden.

    Hier een Telefoon nummer

    en E-mail adres.

    Groeten Wim

    Corporate support

    Maandag t/m vrijdag: 8.30 - 17.00 uur

    Telefoon: +31 (0)23 - 78 90 255

    E-Mail: support@norman.nl

  • wilm

    Hoi Ik heb al 6 jaar Norman Viruscanner en het bevalt me nog steeds prima en tot nu toe nog nooit geen problemen gehad

    en het bevalt me ook uitstekend groeten wilm

  • Harma

    Ik gebruik Norman AntiVirus al meer dan 10 jaar. Het bevalt mij heel goed. Nooit geen problemen met betalingen of zo. Ik vind ze zeer klantvriendelijk bij Norman NL.