Ga hier niet op in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is juist de manier om achter je gegevens te komen.
p.s. Lees jij nooit kranten of zo?
Ing doet nooit per mail zulke verzoeken.!!!!!!!
Wegwerpen en er ver vandaan blijven.!!!
Wat kunt u zelf doen?
Ga met uw TAN- en inlogcodes net zo om als met uw pincode. Geef deze dus nooit af aan anderen, ook niet aan medewerkers van de ING. Ondanks waarschuwingen en alertheid blijft het toch voorkomen dat sommige klanten hun gegevens via phishing e-mail of telefonisch afgeven en daardoor slachtoffer worden. Zorg dat u geen slachtoffer wordt van internetcriminaliteit.
Valse e-mails (Phishing)
Er zijn diverse frauduleuze e-mails in omloop waarin u wordt gevraagd om via de opgenomen link in te loggen op Mijn ING. Deze e-mails zijn niet afkomstig van de ING. De ING zal u nooit een e-mail sturen met daarin een link naar de inlogpagina van Mijn ING met het verzoek om via de link in te loggen. Controleer bij inloggen op Mijn ING of het adres https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet is.
Indien u zelf een email heeft ontvangen die u niet vertrouwt, controleer dan of de door u ontvangen e-mail overeenkomt met een van de voorbeelden hieronder (bekijk ook andere nieuwsberichten). Komt de door u ontvangen e-mail niet overeen maar vindt u de e-mail wel verdacht, stuur de originele e-mail dan door naar: valse-email@ing.nl
Letop
degene die onder de nick/valse naam FORUM post is niet de beheerder van dit prikbord en heeft op dit prikbord niks te zeggen.
Het is RON Stitch twee bij twee, royz , veranderd vaker zijn nick. Heeft mij overal achterna gelopen op een prikbord om trollende reacties te geven.
Hij is wel beheerder van een aantal andere prikborden, waar hij op de man speelt en een beheerders troll is. Hij heeft op de forum.prikbord zelfs een IP blok . geen voorbeeld functie.
Laat je niks misleiden, want hij wilt graag als een kortsnor alle start.pagina prikborden annexeren.
Met vriendelijke groet,
Deze hackers gebruiken een eigen form maar gebruiken de echte inlogvelden en afbeeldingen van ING.
Intussen zend een scriptje dat wat je hebt in getypt naar de volgende adressen:
op.justice3@gmail.com
inachi.john@gmail.com
hier de source code van het bericht en de e-mail adressen van deze types.
Mocht je al eens valse mail van hen hebbben gekregen, erg veel spelfouten altijd, dit zou op gevallen moeten zijn -dan kun je ze gerust mailen. met een persoonlijke boodschap.
Nog even een opmerking:
Banken, Microsoft, MAC, etc sturen NOOIT bericht over updates hacks etc via e-mail.
Voor vragen over dit onderwerp kun je me altijd mailen.
MVG
Eelco
______________________ gebruikte code ________________________________
______________________ gebruikte code ________________________________
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?