spybot and search

• asteri

Hallo allemaal,

ik weet dat er ooit een link stond voor een combiprogrammaatje van spybot and search, samen met Ad Aware , dus alles in 1 prog.

Maar ik kan helaas de link niet vinden,

wie kan me helpen??

Alvast dank

• Jos H

Ik denk dat jij Hitman pro bedoeld.

Beter is om de programma's afzonderlijk te gebruiken, daar bekend was dat Hitman pro soms meer bestanden verwijderde dan goed was.

Er zijn betere progjes zoals Huib eerder schreef.

http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/11936160/11937730/re-virus#msg-11937730

Of super antispyware ,spyware Blaster

• fazantje

Hoi Asteri,

Dit komt mij niet bekend voor.

Het eniste programma wat ik ken waar diverse programma's aan elkaar gekoppeld zijn is Hitman pro.

Maar dat wist je denk ik al en hitman wordt dan ook afgeraden.

Waarom wil je dit programma eigenlijk hebben:S:S

Adaware en spybot worden niet meer geadviseerd, omdat deze je computer erg vertragen door Ad watch en tea timer.

Je kunt deze programma's wel laten draaien bij een controle, maar daarna dan weer verwijderen;)

Groetjes Huib:)

• fazantje

1 minuutje eerder Jos:D

• asteri

Huib en Jos,

Nee dat was niet Hitman pro, dfdat weet ik zeker.

Het werd zelfs hier op dit prikbord aangeraden, om niet meer apart Ad Aware en Spybot te draaien, maar een combinatie porgrammatje wat een combinatie van deze twee was.

Ik vraag dit, omdat ik nu op een heel oud pc tje zit, mijn eigen goed epc is vanmorgen gecrashed, gelukkig alleen de c schijf, maar daar stondne wel al mijn programmas op, en ik kan niet meer op de naam van dit programa komen,. zodat ik het sraks als de pc weer gerepareerd isl, ik het weer kan installeren

Ik had daarop Spyblaster

Avast

malware

en dat andere waarvan ik de naam niet meer weet

• asteri

Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben er inmiddels achter

het heet SuperAntispyware ,

nog een vraagje als het mag,

Ik had Gode Zij dank een backup gemaakt van alles wat er op de c en wat er op de D schijf stond.

Op de C schijf staan alle programmas die ik had.

Op de D schijf muziek en fotos, en met de D schijf is niks aan de hand, alleen wordt de C schijf niet meer herkend.

Hoe groot is d ekans dat dit nog te redden is?? Dat ze het met een programma terug kunnen halen??

En kan ik vanaf de externe harde schijf die ik heb, en waar ik alles maar dna ook alles van d epc op heb gecopieerd, daar dan weer terug van zetten??

Kan ik bv ook mijn favorieten weer terug plaatsne vanaf de extene hard eschijf???

• fazantje

Hoi Asteri,

Dat is dan al heeel lang geleden, want ik kan het mij niet meer herinneren, maar dat kan ook nog mijn andere oorzaak hebben:S

Zal eens informeren;)

Maar zoals ik al schreef is het niet verstandig om deze 2 op je computer te laten.

Spyware blaster had je en dat is goed.

Ook een wekelijkse scan met MBAM is niet verkeerd, maar vergeet niet om deze dan ook te up-daten.

• fazantje

Even op Jos wachten Asteri;)

Jos komt hier zo af en toe langs maar om sneller een antwoord te krijgen kun je beters je vraag op het hardware prikbord stellen.

Je kunt zo deze koppeling link kopiëren en daar plakken;)

Succes,

Huib:)

• asteri

Is Superantispyware niet goed??? Ik heb net terug gevondne op dit prikbord dat men er erg over te sprkeen was,

dit in tegenstelling to ad aware and spybot and search

MBAM doe ik ook wekelijks

• fazantje

Ja hoor asteri,

SAS kun je gerust gebruiken;)