spam mailtjes

• Lol

Hoi,

Ik krijg onder naam van goede vrienden van mij rare mailtjes binnen uit het Engels.

zoals dit

how are you doing recently ?

Once i happened to meet one great supplier that I would like to introduce you .Their website is hotswipele.com They can offer you mainly electronical products which you need like laptops ,gps ,TV LCD,cell phones,ps3,MP3/4, etc..These commercial electronical products which you need very much in your daily life. Please take some time to have a check ,there must be somethings you need or interesting to purchase .

heir contact email: swipele@188.com

MSN: swipele@hotmail.com

Hope you have a good mood in shopping from their company ! New shopping ,New easy life !

Regards

Ze komen automatisch in mijn spam map.

Hij had hier al meer klachten over binnen gekregen, nu krijg ik hem voor het eerst binnen. Ben van de week bij hem geweest en:

spybot search & destroy gedraaid

malware bytes gedraaid

antivirus programma gedraaid

Alle drie vonden namelijk helemaal niets.

Maar is hij nu toch besmet met een virus omdat dit vanaf zijn hotmail adres verstuurd wordt? Of is zijn hotmail adres gekraakt en moet hij zijn wachtwoord veranderen?

• Suus

Nou ik krijg ze niet van vrienden maar van mij absoluut onbekende email adressen wel tig op een dag.

Van campings in Spanje?

bistro in Parijs, mensen uit Spanje, Zweden , China, Nederland, Brazilië van heel de wereld dus.

Hoe ze aan mijn email adressen komen is mij echt een raadsel. Moet wel zeggen dat ik 1 email adres alleen gebruikt heb voor Marktplaats en voor Lockerz en op dat email adres krijg ik wel 20 mailtjes per dag.

• Jos H

Ik heb recentelijk ook op marktplaats gemaild en krijg nu zo'n 3 a 4 spammers per dag binnen .

Gewoon blokkeren en verwijderen.

Degene die hier achter zitten krijg je niet gelocalliseerd,vaak via een computer generator.