Als je met Vista of Win 7 draait, doe dan het volgende:
Ga naar de installatie lokatie van HijackThis, klik HijackThis.exe met de rechter muisknop aan, kies eigenschappen, tab Comptabiliteit en dan een vinkje zetten bij Als Administrator uitvoeren.
Probeer ook eens om Sophos opnieuw te installeren en daarna weer te verwijderen, en wel met de eigen un-instal.
Download en start de McAfee Consumer Product Removal tool (MCPR.exe)
De removal tool verwijdert McAfee 2005, 2006 en 2007 producten.
Heb geduld, het kan even duren voordat de software in werking treedt.
Hou het scherm in de gaten, uiteindelijk krijgt u de volgende tekst te zien: The machine must reboot to complete the un-installation. Reboot now? .
Klik op de Y toets en dan op Enter.
De software zal de computer nu herstarten waarna de McAfee software verwijderd zal zijn.
Succes,
Huib:)
Naad99
Hallo Huib,
Ik heb vanaf dat ik mijn laptop kreeg McAfee, ik kende dat hele Sophos niet.
Maar….na 1 van jouw tips kom ik Sophos wel op de C schijf tegen. En het is veel! Ik klik me rot.
Ik ga ook even de tekst hierboven doorlezen en er eens goed voor zitten.
Hier ben ik wel even zoet mee.
Mocht je mij vandaag niet horen / lezen dan morgen en hopelijk met goed nieuws!
Nogmaals, helemaal geweldig dat je met mij mee denkt en wilt helpen!!
fazantje
Daarvoor zijn wij hier heh Naad, om anderen met problemen indien mogelijk te helpen;)
Succes,
Naad99
Dat is een mooi uitgangspunt.
Ik was al bang dat ik een lading over mij heen zou krijgen 9omdat ik zo weinig van software begrijp) maar dat viel reuze mee!
Je hoort zeker morgen van me.
fijne avond!
Naad99
Hallo Huib,
Ik heb nog steeds Sophos erin staan. Wel al een hoop kunnen verwijderen. (via de C:)
Maar, ik krijg niet alles weg omdat ik niet gemachtigd ben. Ga ik daar naar kijken word ik ook niet vrolijk van.
Ik geef niet op en blijf alles verwijderen en ga uitzoeken hoe ik wel gemachtigd kan worden. Ik blijf het bizar dat ik iets heb waar ik het bestaan niet van wist.
Ik laat het jou weten zodra Sophos er HELEMAAL van af is!
Groet,
Naad
fazantje
Hoi Naad99,
Als jij denkt dat het er helemaal af is, Plaats dan eens een logje van HijackThis.
Als je met Vista of Win 7 draait, doe dan het volgende:
Ga naar de installatie locatie van HijackThis, klik HijackThis.exe met de rechter muisknop aan, kies eigenschappen, tab Comptabiliteit en dan een vinkje zetten bij Als Administrator uitvoeren.
Door in veilige modus te starten kun je als admin erin komen.
Succes maar weer,
Naad99
Hallo Huib,
Ik ben er even tussenuit geweest vandaar dat je niks meer van mij hebt gehoord.
Ik ben er niet uitgekomen met de machtigingen helaas. Ik snap er helemaal niks van.
Ik ga er ook niet aan beginnen voordat ik iets doe waar ik later spijt van krijg
Heb jij nog tijd en zin om met mij er naar te kijken?
Alvast bedankt voor je moeite.
Bevestig spam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Gerapporteerd als spam
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!