Opbouw van beeld en programma's heel traag.
Als ik bij taakbeheer kijk zie ik dat svchost.exe ontzettend veel geheugen gebruikt. Wat kan ik hier aan doen?
Anton van Hillo Schreef:
——————————————————-
> Opbouw van beeld en programma's heel traag.
> Als ik bij taakbeheer kijk zie ik dat svchost.exe
> ontzettend veel geheugen gebruikt. Wat kan ik hier
> aan doen?
Bij mij is dit ook sinds 1 à 2 weken op mijn beide computers het geval. Op momenten schiet het geheugengebruik van svchost.exe naar meer dan 150 Mb. Dan kun je een poosje helemaal niets meer doen. Op beide computers gebeurt hetzelfde.
Enige overeenkomstige veranderingen op beide computers zijn naar mijn weten de automatische Windows XP updates.
Ik mag dit niet zeggen, maar het zou mij niet verbazen als Bill Gates bezig is om Windows XP om zeep te helpen om zo z'n verkoop van Windows 7 en/of hardware verkoop via z'n kartelvrienden op te vijzelen.
Helaas heb ik geen oplossing voor je, maar ik denk dat we 3 weken geleden hadden moeten stoppen met het automatisch laten updaten van Windows XP. Als een systeem eenmaal goed draait moet je eraf blijven. Microsoft heeft er geen belang meer bij om het in de lucht te houden.
Graag hoor ik of anderen ook dit gevoel hebben, want dan ga ik in ieder geval proberen één van mijn computers op de situatie van 3 weken geleden terug te krijgen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?