foutmelding

• nanouska

Ik weet niet zeker of het hier hoort, dus ik plaats het wel gewoon is dit niet het geval hoor ik het wel.

Er komt een schermpje in beeld met de volgende tekst:

er is een fout opgetreden tijden het laden van winith32.rom

kan opgegeven module niet vinden.

Wat is dit en wat kan ik hier aan doen.

mvg.

• Derk

Ah een Vundo infectie, volg het stappenplan maar even en plaats de 2 logjes.

• Fred

Omdat Vundo zich nestelt in delen van de winlogon.exe is het al opgestart voor je bent aangelogd. Hierdoor kan het niet meer worden verwijderd, temeer daar het detecteert als het wordt verwijderd, en de computer dan crasht of het proces weer opstart. Wanneer er echter in safe mode wordt opgestart, kan de spyware wel worden verwijderd door verschillende scanners. Omdat Vundo zich ook nestelt in het Windows Register is het noodzakelijk om ook een register beschermer te hebben. Een goed voorbeeld daarvan is Spybot Search & Destroy. Het programma controleert het hele register op schadelijke entries en verwijdert ze daarna

• fazantje

Met andere woorden,

Voer alle stappen uit van de volgende link en plaats daarna de 2 gevraagde logjes:

http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/4625317/voer-dit-eerst-uit-voordat-je-de-logjes-plaatst!!#msg-4625317

Succes,

Huib;)