Hoi Marianne,
Je schreef:
>>>computer 3 jr oud en ik ben me ervan bewust dat het een XP is en dat ik veel op de pc heb staan.
Net wat Jos ook al zei, moet ie XP zat aan kunnen, zekers met deze specificaties.
Wij vergeten het vaak:o , maar ben jij het enigste account op deze computer, of hebben de kinderen hun eigen account?
Als dat zo is, zien wij maar een stukje, dan graag ook de logjes van alle accounts.
Als dit niet het geval is, is ff dieper kijken:
Eerst verborgen bestanden en mappen zichtbaar maken:
Open "Deze Computer".
Bovenin, in de menubalk selecteer je het menu "Extra“ gevolgd door ”Mapopties".
Klik op het tabblad "Weergave".
Selecteer "Verborgen bestanden en mappen weergeven“ bij het onderdeel ”Verborgen bestanden en mappen".
Haal het vinkje weg bij Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen).
Klik op "JA" voor bevestiging.
Bevestig met een klik op "OK".
Download Combofix naar je Bureaublad:
Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, gelieve die versie te verwijderen en Combofix opnieuw te downloaden via bovenstaande link,
want Combofix wordt dagelijks geupdate.
OPMERKING: indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.
Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!
Dubbelklik op Combofix.exe
Volg de instructies, aanvaard de disclaimer.
Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.
Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log combofix.txt openen.
Plaats deze log in je volgende post samen met een nieuw HijackThis logje.
Succes,
Huib;)