Waarom wil malwarebytes niet werken

• Jos H

Hallo Betsie

Je schreef eerder dat er een nieuwe harde schijf geplaatst is.

Mijn vraag is dan : Zit er in je computer een kaartlezer geinstalleerd voor geheugenkaarten.?

Dit zou de oorzaak kunnen zijn dat bij opnieuw installeren windows XP op H is gekomen.

• Betsie

Hoi Jos

Nu vraag je iets waar ik geen verstand van heb ,kan ik dat ergens vinden ?

• Jos H

Klik op start en kies deze computer of klik in windows verkenner op computer in de linkerzijde van het scherm en kijk wat er rechts komt staan .

• Betsie

Jos er staan 8 dingen schaam me eigelijk hoeveel werk jullie hebben met mij

Map gedeelde documenten

Mao documenten van gebruiker

stations op lokale vaste schijven

Lokaal station H

stations met verwisselbaar medium

verwisselbare schijf (C)

verwisselbare schijf (D)

verwisselbare schijf (E)

en DVD- ram- station (G)

• Jos H

Hoi Betsie

Je hoeft jezelf nergens voor te schamen hoor ,wel degene die de nieuwe harde schijf geplaatst heeft.

In feite is dit niet juist gedaan.

Hij had de kabels van de cardreader los moeten koppelen voordat hij windows XP geinstalleerd had op de nieuwe harde schijf.

Dan had alles op C gestaan.

• Betsie

Jos Ben en Fazant

Ik die er geen verstand van heeft vertrouw er op dat zij kundig zijn (HG) ,Oke wat ga ik doen ik bel ze morgen op en leg hun het voor dan kijk ik wat er op gezegd wordt en wil ik dat dit goed gemaakt wordt .Daar heb ik per slot genoeg voor betaald

wat je schreef vertel ik hen lettelijk.

Je hoort nog van mij .

heel Lief van jullie mij zover te hebben geholpen .

gr Betsie

• Betsie

Hoi Ben Fazantje en Jos

Nadat ik goed gesprek heb gehad met de zaak,

en hen alles heb voorgelegd geven zij zonder problemen toe een fout te hebben gemaakt.

Morgen gaat de pc er naar toe,en zal alles hersteld worden ,

nog even vragen aan jullie ( is het dat zij alles eraf moeten gooien en opnieuw windows xp er op zetten,of kan dit hersteld worden zonder dat ik alles verlies).

Groetjes Betsie

• Ben

Hallo Betsie,

Voor de zekerheid kan je een back up maken van;

Foto's>Word bestanden>E-mail adressen>Favorieten>en verder wat voor jou belangrijk is.

Dit kan je op een USB-stick of CD zetten.

Een back up maken van je dierbare spullen is altijd aan te raden, want door bv een virus of het vast lopen

van je pc kan je ook alles kwijt raken.

Suc6 Ben

http://2.bp.blogspot.com/_NAn8-ZItaHE/Scq3w6FaicI/AAAAAAAACVY/QqPkGy7EU7U/s320/school69.gif

• fazantje

Hoi Betsie,

Je kunt natuurlijk dat wat je wilt bewaren op een stickie zetten.

Doe wel als je de computer terug krijgt direct jou virusprogramma er weer op en ook MBAM en voer direct met beiden een scan uit.

Neem ook Spyware Blaster op jou computer:

http://www.filehippo.com/download_spywareblaster/

In de rechter hoek staat "download latest version.

Deze 1x in de week updaten, klik daarna op “enable all protection” en klaar is Betsie.

Ook Ccleaner 1x in de week standaard laten draaien, eerst de cleaner en daarna het register.

Succes,

Huib;)

• Betsie

Hoi Ben Jos en Fazantje

Vandaag alles veilig gesteld en wat voor mij van belang is op externe schijf gezet

We zullen allen in blijde verwachting zijn (hahaha) hoe die pc weer voor de dag komt,

Ik laat jullie het zeker weten.groetjes en tot over 2 dagen (hoop ik).

Betsie