Je schreef eerder dat er een nieuwe harde schijf geplaatst is.
Mijn vraag is dan : Zit er in je computer een kaartlezer geinstalleerd voor geheugenkaarten.?
Dit zou de oorzaak kunnen zijn dat bij opnieuw installeren windows XP op H is gekomen.
Betsie
Hoi Jos
Nu vraag je iets waar ik geen verstand van heb ,kan ik dat ergens vinden ?
Jos H
Klik op start en kies deze computer of klik in windows verkenner op computer in de linkerzijde van het scherm en kijk wat er rechts komt staan .
Betsie
Jos er staan 8 dingen schaam me eigelijk hoeveel werk jullie hebben met mij
Map gedeelde documenten
Mao documenten van gebruiker
stations op lokale vaste schijven
Lokaal station H
stations met verwisselbaar medium
verwisselbare schijf (C)
verwisselbare schijf (D)
verwisselbare schijf (E)
en DVD- ram- station (G)
Jos H
Hoi Betsie
Je hoeft jezelf nergens voor te schamen hoor ,wel degene die de nieuwe harde schijf geplaatst heeft.
In feite is dit niet juist gedaan.
Hij had de kabels van de cardreader los moeten koppelen voordat hij windows XP geinstalleerd had op de nieuwe harde schijf.
Dan had alles op C gestaan.
Betsie
Jos Ben en Fazant
Ik die er geen verstand van heeft vertrouw er op dat zij kundig zijn (HG) ,Oke wat ga ik doen ik bel ze morgen op en leg hun het voor dan kijk ik wat er op gezegd wordt en wil ik dat dit goed gemaakt wordt .Daar heb ik per slot genoeg voor betaald
wat je schreef vertel ik hen lettelijk.
Je hoort nog van mij .
heel Lief van jullie mij zover te hebben geholpen .
gr Betsie
Betsie
Hoi Ben Fazantje en Jos
Nadat ik goed gesprek heb gehad met de zaak,
en hen alles heb voorgelegd geven zij zonder problemen toe een fout te hebben gemaakt.
Morgen gaat de pc er naar toe,en zal alles hersteld worden ,
nog even vragen aan jullie ( is het dat zij alles eraf moeten gooien en opnieuw windows xp er op zetten,of kan dit hersteld worden zonder dat ik alles verlies).
Groetjes Betsie
Ben
Hallo Betsie,
Voor de zekerheid kan je een back up maken van;
Foto's>Word bestanden>E-mail adressen>Favorieten>en verder wat voor jou belangrijk is.
Dit kan je op een USB-stick of CD zetten.
Een back up maken van je dierbare spullen is altijd aan te raden, want door bv een virus of het vast lopen