Hoi Ben,
enorm bedankt. Toch nog 1 vraag:
Verwijder onder Programma's en Onderdelen:
TDSS
OTC
Beiden zie ik niet staan.
De ober ga ik nog even afserveren
Nee, morgen misschien )
Maar ff serieus. Ik ben jullie enorm dankbaar. In januari sleepte jij mij door een mega-probleem heen. Ik verdien mijn geld in de administratieve-fiscale business en als ik dan allerlei geknoei met de PC krijg is dat een dure en zeer stressvolle aangelegenheid. Dat ding moet gewoon perfect werken.
Renate heeft haar eigen lappie en doet ook bedrijfsmatig e.e.a. Toen die dus deze week raar ging doen heb ik haar na jou/jullie verwezen maar ze durfde het medicijn niet aan en ik heb het dus voor 90% overgenomen. Ik snap er geen zak van, wat jullie nu allemaal gedaan hebben, maar vertrouw er helemaal op. Jullie zijn goud waard!
Klasse..mensen zoals jullie, maar tegelijk met dat ik het zeg..ik doe regelmatig veel op een ander prikbord van startpagina. Ik hoop nooit meer een beroep op jullie te hoeven doen, maar ik denk als je mijn logjes zou bekijken je ook weer direct als een bok op de haverkist springt.
Thanx…als ik jullie ergens een plezier mee kan doen, hoor ik het graag
Hoi Rudi,
Bedankt voor de complimenten, ook namens Ben.
Hij heeft het voornamelijk gedaan, hij is lerende hiervoor en ik kijk dan mee en e.v.t. overleg via msn.
Maar je schreef nog o.a.:
>>>ik doe regelmatig veel op een ander prikbord van startpagina.<<<
Welke:S Dus je bent een colega van ons(tu)
>>>maar ik denk als je mijn logjes zou bekijken je ook weer direct als een bok op de haverkist springt. <<<
Ik kan dit op 2 manieren lezen:
1. Je hebt weer aardige zooi erop zitten.
2. Als je weer problemen hebt en je plaatst de logjes dat wij dan direct paraat staan voor jou.
Ik hoop de 2e optie.
Wat je voor ons terug kunt doen is gewoon iedere week de nodige scans uitvoeren na geüpdate te hebben.
Daar bedoel ik mee jou virusscanner en MBAM (snelle scan)
Spywareblaster alleen updaten en klik “enable all protection”
Ccleaner ook 1x in de week laten draaien.
Nou beiden succes maar weer met surfen en weet waar je surft.
Niet vertrouwd, dan gelijk weg gaan.
Groetjes Huib;)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?