HTML/scinject.B.Gen virus

• bosreus

Hallo,

Sinds de laatste dagen heb ik als ik op een site kom, dat NOD32 zegt dat er een B.Gen virus is en deze sluit de verbinding af.

Ik heb mijn schijf opgeruimd zoals aangegeven op dit forum. Tevens heb ik malwarebyte laten scannen en deze heeft 17 infiltraties gevonden en deze heb ik verwijderd. Maar niets heeft geholpen.

Wat moet ik verder doen??

Alvast bedankt voor reacties

• Jos H

Hoi Bosreus

Alle stappen uitgevoerd uit het stappenplan.?

Plaats dan ook het mbam logje en update windows 7 (SP1)is er al geruime tijd.

• bosreus

Hallo Jos,

Zal eerst even SP1 updaten en dan het mbam logje erbij plaatsen

• Jos H

Hoi Bosreus

Voer indien mogelijk het hele stappenplan uit en plaats dan de TWEE logjes zodat de loglezers ze kunnen controleren.

• fazantje

Hoi Bosreus,

Verwijder ook vast vanuit: Start - configuratiescherm - programma's en onderdelen—–> Lavasoft Ad-Aware

Deze vertraagd jou computer alleen maar.

Van HijackThis graag een nieuw logje en van MBAM het oude logje, zodat we kunnen zien wat voor besmetting mbam heeft verwijderd en ook dat we kunnen zien of er nog resten zijn achter gebleven.

Succes,

Huib;)

• bosreus

Hallo,

Het heeft wat geduurd voordat ik SP1 kom downloaden, het schijnt dat als je sommige updates niet uitvoert, dat dan SP1 niet zichtbaar is in het lijstje.

• Ben

Hallo,

Je heb je oude log van HijackThis geplaatst doe even dit:

Start HijackThis op onderstaande wijze:

Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als administrator uit te voeren “Rechtermuisknop uitvoeren als”, indien dit via de snelkoppeling niet lukt voert u HijackThis als administrator uit in de volgende directory (C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis)

Plaat zo je nieuwe HijackThis log.

Ben

http://2.bp.blogspot.com/_NAn8-ZItaHE/Scq3w6FaicI/AAAAAAAACVY/QqPkGy7EU7U/s320/school69.gif

• fazantje

Hoi Bosreus,

Ik vroeg het oude (eerste) logje van mbam en een nieuwe van hijackthis

Dit is niet het gevraagde logje:

6-10-2011 21:44:33

mbam-log-2011-10-06 (21-44-32).txt

Het probleem heb je voorgelegd op: bosreus 03/10/2011 21:53

Dus graag het mbam logje wat je toen hebt gedraaid op 2 of 3 oktober.

Zorg ook dat sp1 voor ons zichtbaar is.

Ik heb nog niet mee gemaakt of gelezen dat sp1 onzichtbaar is als bepaalde updates niet uitgevoerd waren.

Wel dat sp1 niet gedownload kan worden als bepaalde updates nog niet gedownload en geinstalleerd zijn of bij een illegale versie van windows 7.

Groetjes Huib;)

• bosreus

Bedankt

• Jos H

Hoi bosreus

Fazantje vroeg om : Ik vroeg het oude (eerste) logje van mbam en een NIEUW van hijackthis waarin SP1 zichtbaar is.