scan

• janos

Ik heb kontakt gezocht met medion met de vraag of zij een oplossing hebben.Zo ja dan horen jullie nog van me

• Ruudje

Hoi Huib

De mislukte installatie bij Janos kan waarschijnlijk door het volgende veroorzaakt worden:

Antivirus-programma

Windows Defender

Het is dus belangrijk dat deze programma's, en andere programma's die op de achtergrond werken, compleet afgesloten worden.

Verder dient de installatie van Servicepack 1 als Administrator uitgevoerd te worden.

Dit in verband met het bekend zijn van problemen van de installatie van Servicepack's bij Windows Vista.

• fazantje

Hoi Ruudje,

Bedankt voor het mee denken(tu)

Je schreef:

>>>De mislukte installatie bij Janos kan waarschijnlijk door het volgende veroorzaakt worden:

Antivirus-programma

Windows Defender

Het is dus belangrijk dat deze programma's, en andere programma's die op de achtergrond werken, compleet afgesloten worden.

Verder dient de installatie van Servicepack 1 als Administrator uitgevoerd te worden. <<<

Dit wist ik al, want mijn dochter heeft een bijna precies zelfde configuratie als Janos en bij haar (heb ik gedaan) in 2e instantie geen problemen met het installeren van SP1, eerst wel, toen dus avast en defender echt helemaal gesloten, daarna nogmaals geprobeerd en ook dat lukte niet.

Vervolgens herinstal gedaan met 32 bits en SP1 werd direct geaccepteerd.

Vandaar mijn opmerking om een “her” te doen met 32 bits.

Groetjes Huib;)