hallo even een vraag als je scant met malware bites kun je dan alles verwijderen wat er gevonden wordt ?
of moet ik daarvan eerst een log plaatsen?
Hallo jordan,
Ja, zie hieronder
Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna “Bekijk Resultaten” om de resultaten te zien.
Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.
Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder)
Het logbestand wordt automatisch bewaard door MBAM en je kunt het terugvinden door op de “Logs” tab te klikken in MBAM.
Bij stap 7 plaats je dan naast het logbestand van HijackThis ook dit logbestand van Mbam.
Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken.
Daarna zal het vragen om de Computer opnieuw op te starten… dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.
suc6 Ben.
Hoi Fazantje,
ik heb het gescand er waren er twee problemen gevonden, alle 2 verwijderd van welk soort die waren weet ik niet meer dan zal ik moeten kijken in het log van malwarebites en die computer heb ik nu niet bij de hand.
Ik zal van de week eens kijken wanneer ik weer bij mijn ouders ben en dan plaats ik het hier.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?