Ze zijn goed he!!
http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/15102084/15102414/re-wie-kan-mij-helpen-met-trojan-virus-(#msg-15102414
Hoi Rudi,
Zeer zeker ja echt SUPER!!!!
Ik weet wel iets van een pc maar lang niet alles ( wat deze geweldige mannen/mensen hier allemaal voor andere doen ik vind het echt geweldig(tu)
Ik was zelf al zeker 1 week bezig en kwam de laatste tijd erg moeizaam uit m'n bedje (ging maar in de late uurtjes door om die virus te verwijderen)
Bedankt voor je reactie groetjes Renate
Hallo renate,
Als zo alles lekker werk is het goed hoor.(dan hoef je geen HijackThis logje meer te plaatsen)
Hier heb ik nog een mooi programma voor je (werkt op de achtergrond)
Om spyware tegen te houden: Spywareblaster, Klik hier.
1 x in de week updaten en daarna op "enable all protection klikken en klaar.
En doe af en toe het Schoonmaakplan
En als er ooit weer problemen zijn je weet ons te vinden (tu)
Suc6 Ben
Ben,
even een tussendoorvraagje van mij. Ik heb CCcleaner op aanraden van jullie en ook Spyware en Malware. Ik heb in mijn weekagenda (vrijdagsmiddag) de gebruikelijke rituelen van updates, backups etc.
In een misschien ondoordacht moment heb ik ook ooit Uniblueregistry cleaner aangeschaft. Inmiddels weer opgezegd, want ik begrijp dat CCcleaner voldoende is. Maar nu staan ze wel beiden op mijn computer. Kan dat kwaad? Moet ik uniblue eraf gooien?
bvd
Hoi Ben,
Ik heb zelf Anti maleware,deze versie kan ik elke dag laten draaien (iemand heeft deze er ooit op gezet voor mij) moet ik spywareblaster dan toch nog installeren?
Ja echt super dat jij en huib mij zo goed hebben geholpen(tu)
Hijack staat nu ook nog op de pc kan ik deze gewoon laten staan? oh en er is 1 map die ik niet kan verwijderen (qoobox) het deze zit in C.
Ik weet ook niet wat dat precies is en of het kwaad kan?
Groetjes Renate:)-D
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?