trage pc ! hoog cpu

• fazantje

Hoi Dennis,

Je schreef o.a.:

>>>Wat wordt er allemaal opgestart? kan ik daar een logje van maken of zo? <<<

Ja, dat kan.

open Ccleaner, klik op gereedschap, klik op opstarten en dan rechts onderin op opslaan als tekstbestand.

Kijk goed waar ie opgeslagen wordt en kopieer aldaar het logje en plaats deze.

Succes,

Huib;)

• Dennis

hoi

ik heb ook als ik 1 internetpagina open heb staan dan geeft ie in taakbeheer 2x iexplore.exe aan 1 van ong 16.000kb en `1 van ong 48.000kb

hoort dat?

logje ccleaner

Ja HKCU:Run ctfmon.exe C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

Nee HKCU:Run EPSON SX130 Series C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIHJE.EXE /FU “C:\WINDOWS\TEMP\E_S97.tmp” /EF “HKCU”

Nee HKCU:Run IndxStoreSvr_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA} “C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexStoreSvr.exe” ASO-616B5711-6DAE-4795-A05F-39A1E5104020

Ja HKLM:Run Adobe ARM “C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe”

Ja HKLM:Run avast “C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe” /nogui

Nee HKLM:Run Jet Detection “C:\Program Files\Creative\SBLive\PROGRAM\ADGJDet.exe”

Nee HKLM:Run KernelFaultCheck %systemroot%\system32\dumprep 0 -k

Nee HKLM:Run Malwarebytes' Anti-Malware “C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe” /starttray

Nee HKLM:Run NeroFilterCheck C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NeroCheck.exe

Ja HKLM:Run SunJavaUpdateSched “C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe”

• fazantje

Hoi Dennis,

Misschien dat het een software fout is.

Doe het volgende:

Ga eens naar: Start - Uitvoeren.

Type of kopieer en plak hier: sfc /scannow

Hij scant dan je pc op de originele windows bestanden en repareert die zo nodig.

Cd van Windows bij de hand houden, als er om gevraagd word, deze in de speler stoppen en laten draaien.

Laat daarna weer even weten hoe het dan is.

Succes,

Huib;)

• Jos H

Hallo Dennis

Het probleem kan ontstaan zijn door illegale software waarvoor je een crack hebt gebruikt.

Lijkt mij een kwestie van schone install met legale software helaas.

• Dennis

hallo jos en huub

ik kijk t ff aan t draaid nu iets vlotter

maar anders gooi ik winxp er opnieuw op

thanks

gr Dennis,

• fazantje

Hoi Dennis,

Ook namens Jos,

Graag gedaan.

Groetjes Huib;)