.jordan en .jenny & trage computer

• fazantje

Nee hoeft niet.

Combo is voldoende.

Sterkte en succes,

Huib;)

• Yest

Hallo,

Het heeft even geduurd, maar toch een gaatje (zeg maar gat…) gevonden. Combofix gekopieerd naar het bureaublad en opgestart. Combofix heeft 3 uur gelopen, bleef al die tijd hangen op:

3. op zoek naar besmette bestanden… duurt 10 minuten

(even in het kort, ik kan het niet allemaal precies onthouden wat hij zegt)

Pppffff, geduldig werkje hoor. uiteindelijk maar afgesloten en combofix voor de nacht gestart. Ben naar bed gegaan, en de volgende ochtend stond het scherm op zwart. Aan de lampjes te zien was hij aan, maar ik kreeg met geen mogelijkheid beeld. Hij bleef op zwart. Dus uiteindelijk uit en weer aan gezet.

Ik weet het niet meer, jullie wel? Vraag me af of ik het als “administrator” moet opstarten?

Groeten Maaike

• Ben

Hallo,

Staat het logje toevallig hier al: te vinden als C:\ComboFix.txt.

Doe anders het volgende:

Download DDS van sUBS van één van deze locaties en plaats het op je bureaublad:

DDS - Bleeping Computer download.

DDS - Infospyware.

DDS is een diagnosetool en maakt gebruik van scripts.

Schakel je beveiligings software uit voordat je DDS uitvoert!

Dubbelklik op DDS om de tool te starten.

Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen dds.scr als administrator uit te voeren "klik met rechtermuisknop : uitvoeren als"

DDS zal 2 logfiles openen:

* DDS.txt

* Attach.txt

Een scherm vraagt je om beide logjes op te slaan omdat de logjes weg zullen zijn als je ze sluit.

Sla de logjes op bijvoorbeeld op je bureaublad of een andere plaats waar je ze makkelijk terug vind.

Post het DDS.txt logje met je volgende antwoord. De Attach.txt post je alleen wanneer ik hier om vraag.

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.