redirected naar niet gevraagde websites

• Ben

Hallo,

leeg even je temp map: C:\Users\KOENLE~1\AppData\Local\Temp <—- legen niet verwijderen

Deze scan kan even duuren:

Download de Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad en pak het ZIP bestand uit.

Open de map "EmsisoftEmergencyKit“ en dubbelklik op ”Start.exe"

Klik nu op "Emergency Kit Scanner“ u krijg nu een melding dat het is aanbevolen om eerst te updaten sta dit toe door te klikken op ”Ja"

Als de update gereed is en de melding "Update process is succesvol afgerond“ verschijnt klikt u op ”menu“ en dan op ”Scan PC"

Selecteer de optie "Diep" als deze niet standaard al zo is ingesteld.

Klik Nu op de knop "Scan" en doe verder niets op de computer tijdens het scannen, deze scan kan een geruime tijd in beslag nemen dus wacht dit geduldig af.

Het venster met de waarschuwing over een verhoogd risico kunt u sluiten als de scan gereed is.

Zorg ervoor dat alle gevonden items zijn aangevinkt en druk dan op de knop "verwijder geselecteerde“ u zal nu de volgende melding krijgen maar klik hier op ”Ja"

Als het verwijderen gereed is klikt u op de knop "View report" en selecteert u het tekstbestand van deze scan met de naam zoals: a2scan_110730-111615.txt

Plaats de inhoud van dit LOG bestand straks in uw volgende bericht.

Herstart nu de computer.

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• koen lenaers

Emsisoft Emergency Kit - Versie 2.0

Laatste Update: 9/4/2012 8:15:57 PM

Scaninstellingen:

Scantype: Diepe scan

Objecten: Rootkits, Geheugen, Sporen, C:\, D:\, E:\, F:\

Scan archieven: Aan

ADS Scan: Aan

Scan gestart: 9/4/2012 8:16:34 PM

Key: hkey_local_machine\system\currentcontrolset\services\ddservice Ontdekt: Trace.Registry.scar!E1

c:\program files (x86)\active data recovery software Ontdekt: Trace.File.active@ password changer 3.0!E1

C:\Users\Koen Lenaers\Downloads\SoftonicDownloader_voor_vlc-media-player.exe Ontdekt: Riskware.Win32.SoftonicDownloader.AMN!E1

D:\world of warcraft\World of Warcraft\WoW-2.1.1.6739-to-2.1.2.6803-enGB-downloader.exe Ontdekt: Gen.Malware.Heur!E2

D:\world of warcraft\World of Warcraft\WoW-2.1.2.6803-to-2.1.3.6898-enGB-downloader.exe Ontdekt: Gen.Malware.Heur!E2

D:\world of warcraft\World of Warcraft\WoW-2.1.3.6898-to-2.2.0.7272-enGB-downloader.exe Ontdekt: Gen.Malware.Heur!E2

D:\world of warcraft\World of Warcraft\WoW-2.2.0.7272-to-2.2.2.7318-enGB-downloader.exe Ontdekt: Gen.Malware.Heur!E2

D:\world of warcraft\World of Warcraft\WoW-2.2.2.7318-to-2.2.3.7359-enGB-downloader.exe Ontdekt: Gen.Malware.Heur!E2

Gescand 633954

Gevonden 8

Scan geëindigd: 9/4/2012 9:18:59 PM

Scantijd: 1:02:25

D:\world of warcraft\World of Warcraft\WoW-2.1.1.6739-to-2.1.2.6803-enGB-downloader.exe Verwijderd Gen.Malware.Heur!E2

D:\world of warcraft\World of Warcraft\WoW-2.1.2.6803-to-2.1.3.6898-enGB-downloader.exe Verwijderd Gen.Malware.Heur!E2

D:\world of warcraft\World of Warcraft\WoW-2.1.3.6898-to-2.2.0.7272-enGB-downloader.exe Verwijderd Gen.Malware.Heur!E2

D:\world of warcraft\World of Warcraft\WoW-2.2.0.7272-to-2.2.2.7318-enGB-downloader.exe Verwijderd Gen.Malware.Heur!E2

D:\world of warcraft\World of Warcraft\WoW-2.2.2.7318-to-2.2.3.7359-enGB-downloader.exe Verwijderd Gen.Malware.Heur!E2

C:\Users\Koen Lenaers\Downloads\SoftonicDownloader_voor_vlc-media-player.exe Verwijderd Riskware.Win32.SoftonicDownloader.AMN!E1

c:\program files (x86)\active data recovery software Verwijderd Trace.File.active@ password changer 3.0!E1

Key: hkey_local_machine\system\currentcontrolset\services\ddservice Verwijderd Trace.Registry.scar!E1

Verwijderd 8

world of warcraft is wel geen mallware Oo

• koen lenaers

met firefox zijn er geen problemen meer,enkel met explorer krijg ik nog een waarschuwing voor unknown malware.Nu ,ik gebruik explorer haast nooit dus dat is niet zo een probleem.

Misschien moet ik explorer best uninstallen?

• Ben

Hallo,

Wat voor melding krijg je precies in IE ?

Update IE eens naar IE 9.

Voor de rest ziet alles er goed uit.

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• koen lenaers

Dat ga ik doen,goeie tip.

Ik wil je nogmaals erg bedanken voor de fantastische hulp,Ben :)

Koen

• Ben

Hallo,

Ik wacht je antwoord af (tu)

Kunnen we daarna de gebruikte programma's gaan opruimen.

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• koen lenaers

Heb explorer upgrade gedaan naar 9,helaas blijft mijn virusscanner een waarschuwing geven "unknown malware found in your browser,fingerprint: ).Malicious routines have been disabled.

It is strongly recommended not to enter any passwords and not to perform any sensitive actions such as online banking until the unidentified malware has been completely removed

Koen

• Ben

Hallo,

Download ComboFix van >>Hier<<, tevens kunt u daar lezen hoe u Combofix dient te gebruiken.

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op.

*. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix.

Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen: hier of hier

*. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.

*. Dubbelklik op “Combofix.exe” om de tool te starten.

*. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de ‘tool’ vastlopen.

* Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding “Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion”, herstart dan de computer.

*. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• koen lenaers

Als de scan gedaan is en het logje verschijnt kan ik het niet opslaan,alles gaat in error en ik moet dus opnieuw opstarten.Het logje is dan natuurlijk weg

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.