Mogelijk dat het toch een gewijzigde beveiligingsinstelling onder internetopties / beveiliging is. m.b.t. java applets
Hoi Jos,
Je weet dat ik qua HW en SW niet al te veel kennis heb, maar kan het toevallig niet iets met flash te maken hebben?
Hoi Anita,
Even daar nog op controleren:
Download Security Check (miror) by screen317 hier en sla het op je Bureaublad op.
Start Security Check.
Volg de Instructies in het scherm.
Aan het eind verschijnt een log (checkup.txt) plaats de inhoud ervan hier.
Groetjes Huib;)
Hoi Anita,
Ik heb nog steeds die printscreen niet ontvangen
Security Check (miror) by screen317 werkt schijnbaar niet via UPC.
Ik zie dat jij ook UPC hebt en ik ook.
Ik heb wat collega's gevraagd om die link te controleren en bij hun (geen UPC) werkt het wel.
Ik ga morgen contact opnemen met UPC.
Probeer dan eens alle programma's die met regelmaat een update hebben, deze nu handmatig te up-daten.
Groetjes Huib;)
Groetjes Huib;)
Hoi huib
Ik heb je mail beantwoord met screen erin…. dan zou die dus binnen moeten zijn of hij moet bij ongewenste mail gekomen zijn .
Ik had hem eerst naar het mail adres gedaan wat je hier in de topic vermeld had en vanavond dus naar het mail adres waarmee jij me gemaild hebt.
Ik ga de dingen die jij en jos zeggen maar eens proberen ik blijf moed houden ene probleem is weg dus andere komt ook wel weer goed toch.
Ben zo blij dat jullie met me meedenken en me willen helpen.
Groetjes Anita
Hoi Anita,
Je schreef o.a.:
>>>Ik heb je mail beantwoord met screen erin…. dan zou die dus binnen moeten zijn of hij moet bij ongewenste mail gekomen zijn confused smiley.
Ik had hem eerst naar het mail adres gedaan wat je hier in de topic vermeld had en vanavond dus naar het mail adres waarmee jij me gemaild hebt. <<<
Het is allebei hetzelfde adres.
Ik heb even gecontroleerd en allebei de adressen werken gewoon, maar heb geen antwoord van jou mogen ontvangen, ook niet in “ongewenst”.
Groetjes Huib;)
Hoi Huib en Jos
Huib ik heb de mail nogmaals verstuurd dus hoop dat hij nu aankomt.
Jos ik heb gekeken op de site's wat je doorgaf en dingen geupdate maar ook dat mag nog steeds niet baten.
Ik heb Ccleaner ook laten draaien.
Zal toch ergens misschien wel een fout in explore zitten zei hier al gooi ie8 eraf en dan opnieuw er op maar of dat helpt geen idee en dan nog ik kan hem via software niet verwijderen.
Groetjes Anita
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?