Trojaans paard

• Jos H

Mogelijk dat het toch een gewijzigde beveiligingsinstelling onder internetopties / beveiliging is. m.b.t. java applets

• _Nietjuh

Hallo,

Java eraf gehaald opnieuw geinstaleerd maar nog het zelfde probleem.

Nu ben ik gaan kijken ik weet niet of er verschil in .gif of .png zit maar alle dingen waar ik kruisjes heb zijn .png plaatjes.

Dacht zet het hier neer maar voorzelfde geld maakt het niks uit.

Groetjes Anita

• Jos H

Hoi Anita

De png opmaak heeft hier niets mee te maken (png graphics worden meer gebruikt op websites)

• Jos H

Lees het volgende eens: http://www.computeridee.nl/faqman/internet/browsers/vierkant-met-rood-kruisje

• fazantje

Hoi Jos,

Je weet dat ik qua HW en SW niet al te veel kennis heb, maar kan het toevallig niet iets met flash te maken hebben?

Hoi Anita,

Even daar nog op controleren:

Download Security Check (miror) by screen317 hier en sla het op je Bureaublad op.

Start Security Check.

Volg de Instructies in het scherm.

Aan het eind verschijnt een log (checkup.txt) plaats de inhoud ervan hier.

Groetjes Huib;)

• fazantje

Hoi Anita,

Ik heb nog steeds die printscreen niet ontvangen

Security Check (miror) by screen317 werkt schijnbaar niet via UPC.

Ik zie dat jij ook UPC hebt en ik ook.

Ik heb wat collega's gevraagd om die link te controleren en bij hun (geen UPC) werkt het wel.

Ik ga morgen contact opnemen met UPC.

Probeer dan eens alle programma's die met regelmaat een update hebben, deze nu handmatig te up-daten.

Groetjes Huib;)

Groetjes Huib;)

• _Nietjuh

Hoi huib

Ik heb je mail beantwoord met screen erin…. dan zou die dus binnen moeten zijn of hij moet bij ongewenste mail gekomen zijn :S.

Ik had hem eerst naar het mail adres gedaan wat je hier in de topic vermeld had en vanavond dus naar het mail adres waarmee jij me gemaild hebt.

Ik ga de dingen die jij en jos zeggen maar eens proberen ik blijf moed houden ene probleem is weg dus andere komt ook wel weer goed toch.

Ben zo blij dat jullie met me meedenken en me willen helpen.

Groetjes Anita

• fazantje

Hoi Anita,

Je schreef o.a.:

>>>Ik heb je mail beantwoord met screen erin…. dan zou die dus binnen moeten zijn of hij moet bij ongewenste mail gekomen zijn confused smiley.

Ik had hem eerst naar het mail adres gedaan wat je hier in de topic vermeld had en vanavond dus naar het mail adres waarmee jij me gemaild hebt. <<<

Het is allebei hetzelfde adres.

Ik heb even gecontroleerd en allebei de adressen werken gewoon, maar heb geen antwoord van jou mogen ontvangen, ook niet in “ongewenst”.

Groetjes Huib;)

• _Nietjuh

Hoi Huib en Jos

Huib ik heb de mail nogmaals verstuurd dus hoop dat hij nu aankomt.

Jos ik heb gekeken op de site's wat je doorgaf en dingen geupdate maar ook dat mag nog steeds niet baten.

Ik heb Ccleaner ook laten draaien.

Zal toch ergens misschien wel een fout in explore zitten :D zei hier al gooi ie8 eraf en dan opnieuw er op maar of dat helpt geen idee en dan nog ik kan hem via software niet verwijderen.

Groetjes Anita

• fazantje

Tis allemaal heel vreemd, maar ook die mail is niet aangekomen.

Ik krijg van jan en alleman mailberichten, behalve van jou.

Waar het allemaal aan ligt, weet ik niet, maar ik weet wel dat er iets niet goed is bij jou op de computer.

We zullen morgen is verder gaan zoeken;)

Groetjes Huib;)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.