logjes

• Plinius

in ieder geval bedankt weer voor de hulp van jullie kant

hij draait weer als vanouds en ik heb ook wat gehad aan de tips voor het geheugen.

Over google chrome nog even dit: ik vind het fijn werken met deze browser hij is sneller bv dan IE en heeft meer mogelijkheden,

natuurlijk is er wel een kanttekening bi": ik heb de privacy wat beperkt tav Google Chrome, daar zijn voldoende mogelijkheden voor door wat zaken uit te schakelen bij instellingen en je kunt ook de incognito modus gebruiken.

Wat vinden jullie van chrome?

• Ben

Hallo,

>>>Wat vinden jullie van chrome?<<<

Wat vinden: http://antivirus.startpagina.nl/prikbord/15977309/google-chrome#msg-15977309

Maar de keuzen ligt nog altijd bij jezelf :)-D

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• Plinius

Hallo Ben,

Bedankt voor dit bericht maar daar staat eigenlijk niks in. Wat zijn dan die onvoorziene problemen?

• Ben

Hallo,

Het zijn onze bevindingen (tu)

En lees dit eens door: http://patrickklaassen.weblog.leidenuniv.nl/2008/10/06/het-is-niet-alles-chrome-wat-er-blinkt/

Gr.Ben

Antivirusprikbord.nl

• Plinius

Ja klopt dit ken ik, het gaat vooral over privacy en hij geeft goede tips hoe dat te omzeilen.

Ik schreef al dat ik die maatregelen genomen heb.

Aangezien jullie google chrome afraden (ik neem dat serieus) ben ik benieuwd waarom dat is.

Ik ken ook het bericht uit 2008 over een lek, maar dat lijkt mij nu wel verholpen. (…)

Dus behoudens bovenstaande, welke redenen zijn er nog voor jullie om Chrome af te raden?

Alvast bedankt, Groet

• fazantje

Hoi Leo,

Je weet het dus qua privacy, en verder zit het de diverse progamma's die wij moeten gebruiken om de computers weer schoon te krijgen in de weg.

Bij bepaalde besmettingen weten wij bij voorbaat al dat men chrome gebruikt.

Daarom adviseren wij dan ook of IE (wat trager) of Firefox te gaan gebruiken.

Firefox is in het algemeen sneller en veiliger dan IE.

Maar zo als ook in ons bericht staat:

>>>Mocht U toch Chrome willen blijven gebruiken, dan is dat natuurlijk Uw goed recht, echter wij zullen bij e.v.t. problemen die U aan ons voorlegt wel als eerst het verzoek doen om Chrome te verwijderen zodat wij het probleem makkelijker kunnen aanpakken/oplossen.

Daarna kunt U Chrome weer in gebruik nemen.<<<

Succes met jou keuze;)

Groetjes Huib;)

• Plinius

Ok dus chrome is snel te infecteren? Dat is iets om op te letten dan, of is er een remedie om dat tegen te gaan?

Ik heb zelf Avast draaien en ben daar erg tevreden over,

Groetjes

• fazantje

Hoi Leo,

Als het anders zou zijn, dan halen wij het bericht over chrome weer weg;)

Avast is een goede scanner.

De remedie om het tegen te gaan heb ik in het vorige bericht geschreven;)

Groetjes Huib;)

• fazantje

Omdat dit topic is opgelost word het gesloten.

Wilt U Uw topic als nog weer openen, stuur dan een privé bericht naar Ben of Huib (fazantje).

Zij zullen dan het “slotje” er van af halen en het topic is weer geopend.

Het AV team.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.