google drive

• René

Op 14/11 heb ik een bericht geplaatst en hebben jullie alle problemen opgelost. Sinds kort verschijnt elek keer bij opstarten een pop up welke bednakt voor het installeren van google drive. Op jullie aanraden heb ik toendertijd alles van ggogle verwijderd. Als ik via configuratiescherm en software verwijderen google drive probeer te verwijderen krijg ik de volgende melding;

the feature you are trying to use is on a network resource that is unavailable. Click ok to try again or enter an alternate path to a folder containing the installation package ‘gsinc.msi’ in the box below.

Als ik gsync.msi in “the box below”invoer wordt er niets gevonden.

Enig idee?

Een andere vraag die op dit prikbord niet thuishoort, maar waar ik nergens een antwoord op kan krijgen, dus het toch hier probeer;

Sinds kort duurt het op mijn HP officejet j3600 ongeveer 3 minuten om een simpel tekstje uit te printen. Software al opnieuw geinstalleerd, maar probleem blijft. Nieuwe printer kopen?

Alvast bedankt,

René

• Ben

Hallo,

“zoek.exe” gebruiken

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, zoek.exe wordt tijdens het downloaden of tijdens gebruik soms als trojan aangezien.

(hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download daarna zoek.exe naar het bureaublad.

Windows 2000 en Windows XP: start de tool middels dubbelklik op “zoek.exe”.

Windows Vista en Windows 7: start de tool middels rechtsklik op “zoek.exe” en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Vervolgens zal er na een tijdje een venster geopend worden.

Met je muis selecteer je nu de volgende keuze "Combined fix"(rechts onderaan)

Kopieer nu onderstaande Vet gedrukte en plak die in het grote invulvenster:

autoclean;

filesrcm;

chromelook;

firefoxlook;

startupall;

Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!

Klik nu op de knop "Run script".

Wacht nu geduldig af tot er een logje opent(dit kan na een herstart zijn)

Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.

Post nu de inhoud van het geopende logje in het volgende bericht .

>>>Sinds kort duurt het op mijn HP officejet j3600 ongeveer 3 minuten om een simpel tekstje uit te printen<<<

Heb je de printer al eens gereinigd via zijn reigings programma?

Gr.Ben

• fazantje

Omdat er geen reactie meer volgt wordt dit topic gesloten.

Wilt U Uw topic als nog weer openen, stuur dan een prive bericht naar Ben of Huib (fazantje).

Zij zullen dan het “slotje” er van af halen en het topic is weer geopend.

Het AV team.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.