dynamisch ip probleem

• Ben

Hallo,

Heb je het volgende al eens geprobeerd:

Alleen deze pc rechtstreeks op de modem aansluiten en dan je modem een min van het stroom, dan steker weer in?

Gr.Ben

• Oskar

::o euhhhh nee…….

Dus meteen gedaan en TADAAA hij doet het het!:S

Daarna de rest ook weer ingestoken en die doen het ook gewoon nu…..

Hier snap ik echt niks van?

Wat ik wel merk is dat als ik meerdere schermen open en er ook een filmpje op youtube bij aanzet stopt ie tussendoor plots

Dus eigenlijk het zelfde gehakkel als ik al had met een statisch ip….. Of heeft dat er niks mee te maken?

• Oskar

Ik heb meteen even de speedtest van ziggo gedaan en daar geeft ie aan dat ik een downloadsnelheid van 13.3mbit/s heb en uploadsnelheid loopt ie op vast….

• Ben

Hallo,

>>>Dus eigenlijk het zelfde gehakkel als ik al had met een statisch ip….. Of heeft dat er niks mee te maken?<<<

Nee.

We gaan eerst even opruimen.

Malwarebytes kan je laten staan en één maal in de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.

1. De volgende programma's en bijbehorende log bestanden mag je verwijderen.

AdwCleaner via Deinstallatie functie als je het programma opstart.

zoek.exe

ComboFix via de onderstaande instructies.

Verwijder ComboFix, kopiëer het onderstaande commando met (Ctrl + C):

Combofix /Uninstall (let op!!! de spatie voor /Uninstall)

Klik Start -> Uitvoeren, en plak (Ctrl + V) het commando, toets vervolgens Ctrl + Shift + Enter.

Dit verwijdert zowel ComboFix, als je oude systeemherstelpunten (met eventuele restanten van malware), en maakt een nieuw systeemherstelpunt aan.

2. Download Ccleaner

Bij het installeren van de nieuwste Ccleaner wordt nu ook Google Chrome (helaas) mee geinstalleerd.

Je moet tijdens het installeren een vinkje weg halen, zodat Google Chrome niet geinstalleerd word.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.

• Klik in de linkse kolom op Cleaner.

• Klik achtereenvolgens op Analyseren en Opschonen.

• Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scan naar problemen.

• Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.

• Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.

• Sluit hierna CCleaner af.

Verwijder nog even je systeemherstelpunten en maak een nieuwe aan: http://www.pchelpforum.nl/viewthread.php?tid=24925

3. Download Defraggler

Zorg er wel voor dat je tijdens de installatie het vinkje weg haalt bij “Install optional Yahoo! Toolbar”

Klik bij Schijf op de schijf waar je Windows op hebt geïnstalleerd.

Kies vervolgens voor Defragmenteer

Zeker de eerste keer zal dit proces tijd vergen!

Vertel hoe je pc hierna draait.

Gr.Ben

• Oskar

Er is niks veranderd…..

Ik heb na de defragmentatie de draadloze verbinding uitgezet en de vaste weer aan, meteen de computer opnieuw opgestart en hij kreeg gelijk weer geen verbinding.

Ik heb het gevoel dat er echt iets in de lan fout zit…..

• Ben

Hallo,

Dan verwijs ik je toch naar ons bevriende forum: http://hardware.startpagina.nl/prikbord/

Vertel erbij dat wij je door hebben gestuurd en een link naar hier.

Gr.Ben

• Oskar

Hoi Ben,

Oke dat zal ik doen.

Dank voor je hulp!

Groet,

Oskar

• Ben

Hallo,

Bedankt en graag gedaan ook namens Huib.

Gr.Ben

• Oskar

;)

• fazantje

Omdat dit topic is opgelost word het gesloten.

Wilt U Uw topic als nog weer openen, stuur dan een privé bericht naar Ben of Huib (fazantje).

Zij zullen dan het “slotje” er van af halen en het topic is weer geopend.

Het AV team.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.