is dit een virus op mijn Acer Laptop?

• satbuggy

Bij het opstarten krijg ik een blauw scherm PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Memory , HD geschecked, virusscan gedaan. Opnieuw win 7 geinstaleerd. Daarna zelfde probleem.

Ben 1 x naar een website geweest om een film te downloaden en moest op van alles ja klikken. Film kwam nooit….

Laptop knoopcell eruit gehad. Zelfde probleem. Ook is mn bios met vertikale streepen. Nu windows 7 weer opnieuw instaleren, dat gaat zonder problemen. Maar de tekst ‘druk op een toets om windows dvd te instaleren’ komt met veel rare letterfouten op het scherm. Na een nieuwe installatie van win 7 werkt alles prima. Totdat ik het systeem opnieuw opstart. Bios blijft ten alle tijden rare lijnen en tekens geven.

• Ben

Hallo,

Ik ben bang dat je geheugen corrupt of kapot of niet goed in het bankje zit (ik hoop het laatste anders moet je nieuw geheugen kopen) als dit de gehele foutmelding was:

Bug Check 0x50 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA of iets in die strekking.

Als je meerdere geheugenbankjes hebt kun je ze er 1 voor 1 uithalen en kijken of als de foutmelding nog steeds plaatsvind.

Gr.Ben

• Jos H

Geheugen probleem die optreed met shared videogeheugen dat van het standaard geheugen geleend wordt.

This Stop message usually occurs after the installation of faulty hardware or in the event of failure of installed hardware (usually related to defective RAM, either main memory, L2 RAM cache, or video RAM)

• jahewi

satbuggy Schreef:

——————————————————-

>

> … Ben 1 x naar een website geweest om een film te

> downloaden en moest op van alles ja klikken. Film

> kwam nooit….

>

Hoewel je foutmelding meestal een hardware-fout betreft, denk ik toch dat er moet worden uitgesloten dat het malware is.

Ik raad je toch aan om de stappen in het sticky “Vooer dit eerst uit …” uit te voeren en de logjes te laten nakijken.

Suk6,

Jan :)

• fazantje

Omdat er geen reactie meer volgt wordt dit topic gesloten.

Wilt U Uw topic als nog weer openen, stuur dan een prive bericht naar Ben of Huib (fazantje).

Zij zullen dan het “slotje” er van af halen en het topic is weer geopend.

Het AV team.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.