Verzoek om te kijken naar mijn logs.

• MarcelJnl

Ok, ga ik doen. Dank je…

Marcel.

• MarcelJnl

Huib,

Ik heb het schoonmaakplan uitgevoerd, inclusief afstoffen etc. De Acer start beter en sneller op, IE 9 geinstalleerd en een nieuw systeemherstelpunt gemaakt, omdat hij veel beter draait. Tot zoverre super en weer hartstikke bedankt voor de hulp.

Ik zit alleen nog een beetje met het lang dat het duurt, voordat Windows is afgesloten. Afmelden gaat snel, maar afsluiten duurt een minuuut of twee, hoewel dat minder ergert dan wat ik eerst allemaal had. Ik weet niet of daar nog wat mee kan?

Super bedankt Huib.

Marcel.

• Ben

Hallo,

Doe het volgende:

Malwarebytes kan je laten staan en één maal in de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.

1. De volgende programma's en bijbehorende log bestanden (waaronder ook demappen te vinden op C:/ ) mag je verwijderen.

RSIT

zoek.exe

AdwCleaner via Deinstallatie functie als je het programma opstart.

ComboFix via de onderstaande instructies.

Ga naar Start.

Kopieer en plak: Combofix /Uninstall in de startzoekbalk.

Druk ENTER en bevestig met OK.

Als het goed is krijg je dan een melding dat Combofix verwijderd werd.

2. Download Start up lite HIER

Lees goed wat je doet!

StartUpLite geeft alle onnodige programma's aan, die worden opgestart met Windows.

De keuze is aan jouw welke je wel nodig vindt om op te starten met je Windows (kies in dat geval "No action". )

Via Start Programma's kan je ze altijd handmatig laten opstarten. Letop snelkoppelingen op het bureaublad leiden ook tot vertraging.

Gebruik in StartUpLite niet de optie "Remove"

Dan wordt het uit het register verwijderd en veranderingen kunnen dan niet meer ongedaan worden gemaakt.

Selecteer alleen de "Remove" optie indien je zeker bent dat je in de toekomst dit programma nooit meer wilt laten opstarten met Windows!

Vertel hoe het hierna gaat.

Gr.Ben

• fazantje

Omdat er geen reactie meer volgt wordt dit topic gesloten.

Wilt U Uw topic als nog weer openen, stuur dan een prive bericht naar Ben of Huib (fazantje).

Zij zullen dan het “slotje” er van af halen en het topic is weer geopend.

Het AV team.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.