geen geluid

  • twins2013

    Goedemorgen,

    Sinds vanmorgen heb ik ineens geen geluid meer als ik b.v. een You-tube muziekfilmpje wil beluisteren. Wat ik ook probeer, volume hoog wat lager niks doet het meer? Wie weet er een oplossing? Alvast bedankt. Gr. Greet.

  • fazantje

    Hoi Greet,

    Is dit alleen bij You Tube??

    Als je denkt dat het met een besmetting te maken heeft, voer dan deze stappen uit en plaats daarna de gevraagde logjes.

    Probeer anders systeemherstel eens en laat ons dat even weten, zodat we je indien nog nodig verder kunnen helpen.

    Succes,

    Huib;)

  • Jos H

    Hoi Greet, is het net fazantje schrijft alleen op You-Tube of heb je helemaal geen geluid.

    staan er bij : configuratie scherm,systeem,aparaatbeheer gele tekens bij de geluidskaart.?

  • jordan634

    twins2013 Schreef:

    ——————————————————-

    > Goedemorgen,

    > Sinds vanmorgen heb ik ineens geen geluid meer als

    > ik b.v. een You-tube muziekfilmpje wil

    > beluisteren. Wat ik ook probeer, volume hoog wat

    > lager niks doet het meer? Wie weet er een

    > oplossing? Alvast bedankt. Gr. Greet.

    hallo greet ik had vorige week geen geluid bij youtube filmpjes na enig speurwerk kwam ik tot de oplossing,

    probeer dit hieronder eens

    Hoewel veel mensen in eerste instantie direct denken aan problemen met de geluidskaart, is dit doorgaans niet het geval. Immers, op andere momenten wordt er ineens wel geluid afgespeeld. U kunt het als volgt verhelpen.

    1. Klik met de rechtermuisknop op het filmpje of op een willekeurig ander Flash-object en kies in het menu voor Instellingen.

    2. Klik op de knop Geavanceerd.

    3. Er opent nu een nieuw venster. Dit lijkt op een webpagina met informatie, maar is in werkelijkheid een menu met instellingen. Klik op Global Storage Settings Panel.

    4. In de pagina die verschijnt ziet u een menu (al lijkt het in eerste instantie op een afbeelding). Klik op het tweede tabblad, Algemene opslaginstellingen.

    5. Plaats een vinkje bij de optie Sta Flash-inhoud van derden toe gegevens op uw computer op te slaan.

    6. Er is geen OK-knop, u kunt het venster hierna gewoon sluiten.

    Het probleem met het geluid zou nu verholpen moeten zijn. Is dat niet het geval, dan bestaat er ook nog de mogelijkheid dat Flash-inhoud in de cache corrupt is geraakt en dat er geen nieuwe informatie wordt geladen. De meest drastische manier om dit te legen is door CCleaner (zie ook de workshop CCleaner) te downloaden en bij het schoonmaakproces alleen de optie Macromedia Flash Player aan te vinken.

    Door instellingen in Flash aan te passen, kunt u het geluid doorgaans weer herstellen.

    succes

  • twins2013

    Bedankt voor jullie adviezen. Heb uiteindelijk ook nog Adobe Flash Player er af gehaald en er weer opnieuw opgezet en van alles gedaan wat jullie mij aan hadden geraden. En blijkbaar werkt het want ik heb weer geluid bij de You tube muziekfilmpjes. Allemaal reuze bedankt voor de moeite! Groetjes van Greet.

  • twins2013

    Had alleen geen geluid op de You tube filmpjes.

  • Jos H

    Bedankt voor je terugkoppeling.(tu)

  • fazantje

    Omdat dit topic is opgelost word het gesloten.

    Wilt U Uw topic als nog weer openen, stuur dan een privé bericht naar Ben of Huib (fazantje).

    Zij zullen dan het “slotje” er van af halen en het topic is weer open.

    Het AV team.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.