User profile/inlogprobleem

  • rbrb

    Hallo, ik kon gisteren niet meer inloggen in windows 7. Hij gaf aan dat er een fout was met mijn user profile. De zoektocht leerde dat ik een nieuw profiel moest aanmaken in de safe mode, en vanuit daar de gegevens moest kopieeren (microsoft hulpprogramma gegoogled).

    Toen ik na wat geprobeer een nieuw profiel had aangemaakt, kon ik ineens weer op mijn eigen profiel inloggen, echter waren alle persoonlijke bestanden op de C schijf En de Media player zoek.

    De D schijf lijkt intact.

    Weet iemand hoe ik dit beschadigde profiel kan repareren?

  • Jos H

    Systeem naar een ander tijdstip terugzetten een optie.?

  • rbrb

    Helaas, lukt niet. Hij kan de gegevens nergens vinden.

    Zelfs de back-up bestanden van een externe schijf kunnen niet teruggeplaatst worden.

    Het gekke is wel dat op het moment dat ik een ander administrator-profiel had aangemaakt, ik wel weer op mijn orginele profiel kon, zij het in de ; schone installatie; uitvoering,

    met uitzondering van de D schijf die intact is gebleven En..gekker nog …de mediaspeler is weg uit het programmas overzicht.

    Ik kan ook geen bestanden vinden in de gebruikersprofielen.

    Die mediaplayer kan ik wel opstarten via een muzieknummer op D via uitvoeren met:..dan functioneert hij normaal

    echter als ik een snelkoppeling plaats, opent deze alleen met de voorkant (afbeelding) van de mediaspeler, met streepjes waar de knoppen moeten zijn.

    Alle functionele inhoud is niet te zien, terwijl de player nog wel …ergens…staat. en alle muziek is weer verdwenen uit de speler.

  • Jos H

    Verplaats je vraag even naar het andere prikbord ; http://hardware.startpagina.nl/prikbord/

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.